MariskaB schreef:S@ndr@ schreef:kun je hem niet standaard aan de echinaforche zetten.
ik heb ook divers ontstekingen in mijn kaak waar ik eigenlijk niets aan wil llaten doen en met visolie en echinaf. houdt ik ze onder controle.
alles beter dan een operatie lijkt me.
proberen kan geen kwaad toch.
sterkte in ieder geval met je ouwetje

Bedoel je echt jezelf???
Waarom wil je er niks aan laten doen???
Je weet toch wel dat ontstekingen in je mond ook gevaarlijk kunnen zijn? Oftewel het kan in je bloedbaan komen en lijden tot vele andere lichamelijke klachten...
als het überhaupt enige zin zou hebben dan liet ik het wel doen, maar alle keren als die schildklier een schommeling maakt dan komt er weer een nieuwe ontsteking bij en dat is wekelijks wel aan de hand.( nu worden gewoon even de oude actief)
aangezien ik in het verleden meer dan genoeg ellende in die stoelen bij de kaakchirurg en de tandarts heb gehad, doe ik het nu zo.
die lichamelijke klachten heb ik toch al dus een beetje meer of minder maakt ook niet meer uit

.
van leven ga je dood. het is nu eenmaal zo.
maar ik ga geen dingen meer doen die hen heel pijnlijk zijn en toch niet gaan helpen op de lange termijn( zeg een week of 6, dat redden we al niet met ingrepen, en zoals ik het nu doe wel).
maar dit is niet mijn topic dus klaar hiermee