Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toch aardig

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Toch aardig

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Hoe is het met je hand, vroeg ineens iemand toen ik daarstraks op weg naar huis was. Aha, het baasje van de ontsnapte bullterriër die Otto vorige week bestormde vlak voor ik naar mijn werk moest. Het was een ongelofelijke lomperd. Ik kon toen even niets anders dan hem bij zijn halsband grijpen en ze uit elkaar houden, iemand heeft hem van me overgenomen en daarna kwam zijn baasje eraan. Ik kon schadeloos doorlopen, hij had me in mijn pols gehapt maar geen bloed.

Bleek uit het verhaal van die man dat hij een (Turks) meisje had gebeten. Ik had al gezien dat hij het aan de stok kreeg met een paar Turkse vrouwen. Kind was doodsbang voor de hond weggelopen en die is haar achterna gegaan. Die man heeft het netjes afgehandeld met die mensen en een nieuwe jas voor het meisje betaald, maar o, o, o.

Toch aardig dat hij me er nog even over aansprak. De hond was ontsnapt na een bezoekje aan de DA wegens gedragsproblemen. Hij had er al een stroomband voor en had de hond met 7 maanden gekregen. Ik mag lijen dat het niet verder uit de hand loopt met die hond :(
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
djee01
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Re: Toch aardig

Ongelezen bericht door djee01 »

Nou inderdaad
ze moeten die hond nog maar EXTRA goed in de gaten houden
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”