Meestal wordt ze dan wel gevangen als ze bij een andere hond staat, en nu dus bij Ziva, mijn vriend bleef staan tot haar baasje er was. Hij vertelde me dat ze de huid volgescholden kreeg, ook zoals altijd. Daarna pakte Bellie iets van de grond wat ze niet af wilde geven, hij zet haar tegen de muur en geeft haar een paar knietjes. Nu zal zo'n hond daar niet meteen dood aan gaan maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op. En eigenlijk vraag ik me af wat er dan thuis wel niet gebeurd als hij dit al rustig doet als er iemand bij staat. Mijn vriend heeft ook wel even goed verteld dat dit ten eerste totaal geen zin heeft en helemaal niet nodig. Ik denk dat ik iets minder rustig gebleven zou zijn.
Beest loopt ook met een electriciteitskastje om zijn nek, waarvan ik me ook niet echt voor kan stellen dat dat op een goede manier gebruikt wordt als ik het zo zie.
Maar het zit me dus niet echt lekker. Kan ik hier iets mee doen?
En nog eentje, ik heb weinig verstand van Amerikaanse Bulldogs maar hoe zijn die met andere honden? Ze is nu één jaar oud en hoogstens wat lomp, maar zou het knap vervelend vinden als dat omslaat en ze vliegt los door de buurt heen.