Ik kan je geen raad geven.
Je zult zelf weten wat er wanneer moet gebeuren.
Heel veel sterkte.
Moderator: moderatorteam
Nee eigenlijk niet, omdat als ik m aan zijn voorpoot laat opereren weer meer last krijgt van zijn achterpoot en moet ie daar ook weer aan geopereerd worden. Het is alle twee aan dezelfde kant. Maar de ortho manuele therapheut wil dus dat ik er nog wel wat aan laat doen.PattyB schreef:Maar je wil 'm eigenlijk toch niet meer laten opereren?
Waarom dan toch alle onderzoeken als je er niks aan wil laten doen?
Of is dit om uit te zoeken of je het bijv. op andere pijnstillers wel op kan lossen?

Ohja donderdag stap ik vermoedelijk over op metacam, en ze heeft nog wat verschillende medicatie kijken of hij daar wel op wil reageren.ranetje schreef:Beslissingen in zulke situaties zijn verschrikkelijk moeilijk.![]()
Heel veel sterkte.

dit inderdaad. Wat jij wilt telt.PattyB schreef:Het schiet ook niet echt op om naar zoveel verschillende artsen te gaan, lijkt me. Bij wie heb je het beste gevoel/in wie heb je het meeste vertrouwen? Daar zou ik heen gaan en daar bij blijven.
Voor jezelf ook prettiger, denk ik.
Moeilijk verder, wat je moet doen.
Maar als je er niks aan wil laten doen, zou ik stoppen met verder onderzoeken denk ik. Ik lees veel te vaak dat de arts wil dat jij daarheen gaat, daarheen belt of dit of dat moet doen. Maar wat wil jij zelf?
Dat weet jij als geen ander. Ik wil hem niet meer aan doen dan nodig is. Hij heeft genoeg meegemaakt in zijn leven en ik wil hem vooral nog heel veel plezier en een goede oude dag geven.PattyB schreef:Het schiet ook niet echt op om naar zoveel verschillende artsen te gaan, lijkt me. Bij wie heb je het beste gevoel/in wie heb je het meeste vertrouwen? Daar zou ik heen gaan en daar bij blijven.
Voor jezelf ook prettiger, denk ik.
Moeilijk verder, wat je moet doen.
Maar als je er niks aan wil laten doen, zou ik stoppen met verder onderzoeken denk ik. Ik lees veel te vaak dat de arts wil dat jij daarheen gaat, daarheen belt of dit of dat moet doen. Maar wat wil jij zelf?

Hou wel in gedachten wat je zelf wil en ga daarvoor.bekooij schreef:Dat weet jij als geen ander. Ik wil hem niet meer aan doen dan nodig is. Hij heeft genoeg meegemaakt in zijn leven en ik wil hem vooral nog heel veel plezier en een goede oude dag geven.
Ben ik met je eens, dat zoveel artsen geen zin hebben. Daarom gelijk mijn DA gebeld. Ik blijf maar gewoon bij mijn DA geloof ik, die staat nu ook achter mijn gedachten.
Ik ben onzeker, en helemaal over dit soort dingen, wanneer doe je nou ergens goed aan. Dat blijf ik mij afvragen.
Ik weet het, hij mag straks nog gaan genieten van een pup erbij. Wat ik wil is dat hij nog kan genieten even en nog een fijne tijd heeft. Thnx meisPattyB schreef:Hou wel in gedachten wat je zelf wil en ga daarvoor.bekooij schreef:Dat weet jij als geen ander. Ik wil hem niet meer aan doen dan nodig is. Hij heeft genoeg meegemaakt in zijn leven en ik wil hem vooral nog heel veel plezier en een goede oude dag geven.
Ben ik met je eens, dat zoveel artsen geen zin hebben. Daarom gelijk mijn DA gebeld. Ik blijf maar gewoon bij mijn DA geloof ik, die staat nu ook achter mijn gedachten.
Ik ben onzeker, en helemaal over dit soort dingen, wanneer doe je nou ergens goed aan. Dat blijf ik mij afvragen.![]()
Je weet heel goed wat voor Carlos het beste is. Alleen heb je tussendoor die bevestiging nodig, denk ik. Maar zoveel mensen, zoveel meningen en dát maakt het je juist alleen maar lastiger.![]()

Doe het dan gewoon niet als jij het niet wil! En laat je niet elke keer door een DA weer overhalen om toch wel wat te doen. Jij kent Carlos het beste en niemand anders dan jij kan beslissen wat je moet doen.bekooij schreef: Dat weet jij als geen ander. Ik wil hem niet meer aan doen dan nodig is. Hij heeft genoeg meegemaakt in zijn leven en ik wil hem vooral nog heel veel plezier en een goede oude dag geven.
Ik ben onzeker, en helemaal over dit soort dingen, wanneer doe je nou ergens goed aan. Dat blijf ik mij afvragen.

Hartstikke goedbekooij schreef:Ohja donderdag stap ik vermoedelijk over op metacam, en ze heeft nog wat verschillende medicatie kijken of hij daar wel op wil reageren.ranetje schreef:Beslissingen in zulke situaties zijn verschrikkelijk moeilijk.![]()
Heel veel sterkte.

Thnx voor de tip! Alleen is het niet zijn knie op dit moment dat gaat nu heel goed. Het is nu zijn ED die opspeelt. Helaas heeft hij die ED al heel lang alleen had hij er tot 2 weken terug nooit last van. En met lopen gewoon rechte lijn niks vreemds wilde hij 3 passen niet meer op die poot staan. Inmiddels loopt ie er wel weer gewoon op maar vanaf dat moment wel kreupel. Gelukkig is hij nog ontzettend vrolijk.Budkes schreef:Ik wil je niet nog verder in verwarring brengen en anders doe je maar net of je het niet leest, maar heb je al eens contact gehad met mevr. Govers van de Wagenrenk in Wageningen. Heel kundig arts voor "knieën" en weet heel veel van de wat zware dogachtige honden. Ze heeft mijn Mastiff geopereerd aan zijn kniebanden en de Bullmastiff van mijn vriendin ook. Prima verlopen en ze kan naar mijn idee ook prima inschatten wat wel of niet kan.
Sterkte met beslissen.