Ja, als iemand mij dat toch eens kan vertellen haha. Bongo werd echt veel slechter van Forthyron dan zonder, hij wou zelf s'morgens helemaal niet meer uitgelaten worden. En s' middags de ene keer wel en dan weer niet. Juist in de avond was hij dan weer actief. Heb ongeveer 3 maanden die hormonen gegeven en ik kreeg gewoon een hele andere hond ( in slechtere zin dus) dan zonder die Forthyron. Voor dat we hier mee begonnen waren zowel t4 als tsh laag. Met bloedonderzoek tijdens het gebruik van Forthyron waren zijn waarden goed, tsh dacht ik nog wel hetzelfde.Marie-Josée schreef:Hoe kan hij hypo worden bij toedienen van schildklierhormoon?
Een niet goed werkende schildklier kan zijn hele lichaam ernstig van slag brengen.Ik zou het eerst daarin zoeken eigenlijk.
Mijn eigen da snapt er niet veel van hoe dat kan en de internist zegt omdat het komt dat Bongo zijn schildklier wel gewoon goed werkt maar een onderliggend probleem, volgens hem dus die intolerantie is.
Wat dus de waarden naar beneden haalt.
Ben gestopt met Forthyron en direct wou hij ook s'morgens weer uitgelaten worden, vreemd he.
Nou weet ik ook wel dat het gebruik van nsaid's de verlaagde waarden kan geven.
Feit blijft wel dat er intern ergens een ( stofwisseling) probleem is.
Nou maar tijdje met alleen kvv proberen om te kijken hoe het gaat.