Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ontroerd, verrast en intens blij

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Danielle
Zeer actief
Contacteer:

Re: Ontroerd, verrast en intens blij

Ongelezen bericht door Danielle »

Miss_Liz schreef:
Dan nog steeds klopt jou hele conclusie niet over het feit dat ze een hulphond nodig heeft en het feit over dat jij vind dat karin en jamey geen perfect duo zijn die 2 feiten staan nog altijd compleet los van elkaar!!

Maargoed karin vind het zelf niet erg hoe jij iedere keer de hele meut omhoog haalt dus prima..
Ik heb nergens gezegd dat Karin en Jamey geen perfect duo zijn, alleen probleemloos, nee dat vind ik ze inderdaad niet (en dat vind ze zelf ook niet dus dat scheelt....).
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Danielle schreef:

Sorry hoor, maar een probleemloos duo is nu net niet het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Karin en Jamey en dat is puur gebaseerd op HAAR EIGEN verhalen hier op het forum. Als alles zo probleemloos zou zijn, waarom heeft ze dan een psychiatrische hulphond nodig, waarom ging het niet goed met Jore en met de x BC en met andere honden en jamey? En als je o.a. haar eigen verslag leest over het slagen van Jamey voor basiscertificaat hulphond, zie je dat daar het contact met een andere hond ook niet helemaal goed ging. Ik insinueer helemaal niets en vertel helemaal niets nieuws, ik vat alleen maar samen wat ze zelf hier in de afgelopen jaren geschreven heeft .
Dat dik gedrukte dat moet je even goed lezen daar gaat het mij om..
Die 2 feiten bij elkaar kloppen gewoon niet :neenee:

Maargoed ik ben dr klaarmee als jij denkt dat mensen een psychiatrische hulphond nodig hebben omdat ze geen probleem duo kunnen zijn met een andere hond prima dream on..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

We zijn inderdaad geen probleemloos duo, ik heb zat probleempjes met Jamey. Geen levensgrote problemen waar ik niet mee om kan gaan ofzo, maar we zitten elkaar vaak zat in de weg ;) . We zijn ook gek op elkaar en enorm op elkaar gericht, we zouden ook niet zonder elkaar kunnen, maar probleemloos, nâh. Zou ook saai zijn trouwens :P , dan zou er niets over zijn om met haar aan te werken.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Mit schreef:Dat hele psychische Karin gedoe hebben we toch allemaal al meerdere keren gehad? Dan is dat nu toch klaar? Iedereen weet het en iedereen denkt er het zijne/hare van. Punt.
Ben trouwens wel jaloers hoor, ik wil ook een poedellll :boos:
Wat let je :mrgreen:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ja dag dalijk zit iedereen met een poedel :N:
Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Jacksel schreef: Wat betreft de ontroering, verrassing enz. Alleen de timing ervan was niet helemaal waar, ik hoorde het al 2 weken terug van mijn ouders, maar heb besloten om er geen gerucht aan te geven, om ervoor te zorgen dat de fokkers met rust gelaten zouden worden. De reactie van mij was hetzelfde als dat ik het heb beschreven.
maar waarom eigenlijk?
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

twinkeltje schreef:Ja dag dalijk zit iedereen met een poedel :N:
Leuk... toch... :engel:
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

->Chanty<- schreef:
Ik zie hier ook een trend onstaan.......... :scratch:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
twinkeltje
moderator

->Chanty<- schreef:
Wil je een eerlijk antwoord of iets wat je gewoon graag hoord :engel:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Ja Twinkel, de poedels nemen het forum over :cool2: Is niet zo gek ook natuurlijk, ze zijn veels te leuk :D
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

linlin schreef:
Jacksel schreef: Wat betreft de ontroering, verrassing enz. Alleen de timing ervan was niet helemaal waar, ik hoorde het al 2 weken terug van mijn ouders, maar heb besloten om er geen gerucht aan te geven, om ervoor te zorgen dat de fokkers met rust gelaten zouden worden. De reactie van mij was hetzelfde als dat ik het heb beschreven.
maar waarom eigenlijk?
Dat vraag ik mij ook af, waarom daar dan over liegen...

Overigens zie ik nog steeds het nut niet in van een psychiatrische hulphond, en dat zal ik waarschijnlijk ook niet gaan zien. Ik denk dat je veel honden geen plezier doet met een mentaal onstabiel persoon, daar zie ik bijvoorbeeld bij Ben genoeg van terug. ( eerste eigenaar was manisch depressief ) ik snap persoonlijk ook dus niet dat je voor jezelf dan nog een last erbij wil nemen, terwijl zaken als gewoon werken teveel voor je zijn. Waarom dan niet gewoon lekker doortrainen met Jamey.

Maar goed, desalniettemin hoop ik toch op een succesverhaaltje. Het is in ieder geval een leuk pupje om te zien! :ok:
En ik wens je veel geluk ermee.
twinkeltje
moderator

Denise. schreef:Ja Twinkel, de poedels nemen het forum over :cool2: Is niet zo gek ook natuurlijk, ze zijn veels te leuk :D
Is er een nieuw poedel ras ontstaan dan :denken:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

twinkeltje schreef:
Denise. schreef:Ja Twinkel, de poedels nemen het forum over :cool2: Is niet zo gek ook natuurlijk, ze zijn veels te leuk :D
:tong:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

twinkeltje schreef:
:smile: :smile:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Klinkt als goed geregeld...

succes ermee :ok:
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Aimee schreef: Dat vraag ik mij ook af, waarom daar dan over liegen...

Overigens zie ik nog steeds het nut niet in van een psychiatrische hulphond, en dat zal ik waarschijnlijk ook niet gaan zien. Ik denk dat je veel honden geen plezier doet met een mentaal onstabiel persoon, daar zie ik bijvoorbeeld bij Ben genoeg van terug. ( eerste eigenaar was manisch depressief ) ik snap persoonlijk ook dus niet dat je voor jezelf dan nog een last erbij wil nemen, terwijl zaken als gewoon werken teveel voor je zijn. Waarom dan niet gewoon lekker doortrainen met Jamey.

Maar goed, desalniettemin hoop ik toch op een succesverhaaltje. Het is in ieder geval een leuk pupje om te zien! :ok:
En ik wens je veel geluk ermee.
Je kunt op veel vlakken een psychiatrische hulphond nodig hebben, tja ben is dan wel bij een heel ongelukkig persoon terrecht gekomen maar dat is niet altijd bij iedereen maar zo..
Er zijn bijv ook mensen met straatvrees die dus een hond nemen en juist door de hond de deur uitmoeten wat voor de hond dus geen probleem is want ja die moet toch zn behoefte doen..
En als de persoon in kwestie dan juist steeds meer loskomt en zich veiliger voelt en uiteindelijk beseft hoe fijn het buiten ook kan zijn is dat voor de hond alleen maar meer een pluspunt want het baasje gaat dan juist alleen maar vaker en langer met de hond op pad..
Dus het is niet altijd maar nutteloos of onplezierig voor de hond!!
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik kreeg deze doorgestuurd van het schaap, zoals haar bijnaam is geworden :P
Afbeelding

Gister is ze voor het eerst op puppycursus geweest, waar ze vooral rondgekeken heeft en lekkers gehad. Volgende week gaan ze pas serieus(er) aan de slag. Enige wat ze gedaan hebben is samen vooruit rennen naar een bakje met een voertje, en het hierkomen. De rest van de groep deed natuurlijk wel meer ;) . In het begin vond Cara het erg spannend, tussen de benen zittten en rondkijken, maar ze kwam snel los en begon al keffend de andere pups uit te dagen tot spel. En dat mocht niet eens, echt heel gemeen :P

Morgen pas ik een avondje op, samen met Jamey, dus dan komen er vast wel foto's van de twee samen.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”