Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Inge2104 schreef:Wow, er zittten héle mooie bij zeg!!
@ Monique: Je kan in photoshop, als je dat hebt, wel wat spelen met de schuifjes, zelf hang ik er ook vaak een gekleurde doek achter.... Succes!
Ik heb wel Photoshop Inge, maar ik kan er alleen mee croppen, verkleinen en naverscherpen :N: .
Van de rest snap ik nog niet veel.
Welke schuifjes bedoel jij?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Hoe doe je dat? Die druppels dan he?
Ik probeer het ook wel eens maar ik begrijp niet hoe je dat zo snel erop krijgt, betreft sluitingstijd snap ik wel maar ik kan echt niet zo netjes druppelen en schitten tegelijk
@ Monique: Je kan in photoshop, als je dat hebt, wel wat spelen met de schuifjes, zelf hang ik er ook vaak een gekleurde doek achter.... Succes!
Ik heb wel Photoshop Inge, maar ik kan er alleen mee croppen, verkleinen en naverscherpen :N: .
Ga naar afbeeldingen, aanpassingen, kleurbalans... schuiven maar!
Wel eerst een kopie van de laag maken (Ctrl-J)... Succes!
Ga naar afbeeldingen, aanpassingen, kleurbalans... schuiven maar!
Wel eerst een kopie van de laag maken (Ctrl-J)... Succes!
Ga ik proberen.
Dank je wel!
p.s.: krijg je daar ook die verschillende kleuren mee?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)