Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sieneke (Bas Rouge) vanavond bij Paul de Leeuw!
Moderator: moderatorteam
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Re: Sieneke (Bas Rouge) vanavond bij Paul de Leeuw!
Het begint bij 7.20_Inge_ schreef:ah hij staat al online.. http://www.madiwodo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij afleveringen
Wat een leuk stuk, en wat een mooi initiatief
Ik heb me bescheurd om Rein overigens, hij vond de gastheer maar een onbetrouwbaar sujet volgens mij
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een goed initiatief zeg! De meeste eigenaars van een blaffende hond zitten ook met de handen in het haar dus ik vind dit echt een prima alternatief. Ik hoop ook dat dit overgenomen gaat worden. Immers, je hond moeten wegdoen omdat hij slecht alleen kan zijn is toch echt een drama lijkt mij. Ik zou gek worden als mijn hond ging blaffen en ik dan toch moest werken en buren had.
Ik heb de uitzending niet gezien maar ik zal vanavond op internet kijken
Ik heb de uitzending niet gezien maar ik zal vanavond op internet kijken
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Fijn dat het een leuke uitzending was, eerlijk gezegd heb ik even de commentaren afgewacht na z'n debiele gedrag met die vermiste Labrador een kleine twee jaar geleden.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Net even gekeken, goed initiatief
Rein
en Huette 
Rein
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Haha, net ook even gekeken. Die rein
Maar super initiatief
Maar super initiatief
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
wat leuk zeg om jullie zo te zien bij Paul de Leeuw.
Die Rein, geweldig! Zoals hij Paul aan zat te staren. Meesterlijk gewoon.
Jullie deden het echt heel goed.
Die Rein, geweldig! Zoals hij Paul aan zat te staren. Meesterlijk gewoon.
Jullie deden het echt heel goed.

Cash v Heiligental en Flow.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Heb het net gezien, geweldig optreden van jullie.. 

-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Wat was dat dan?bennie schreef:Fijn dat het een leuke uitzending was, eerlijk gezegd heb ik even de commentaren afgewacht na z'n debiele gedrag met die vermiste Labrador een kleine twee jaar geleden.
Ik vond dat het netjes ging. Paul zou er ook heel laconiek over kunnen doen en het belachelijk maken, maar dat gebeurde gelukkig niet. En Rein is inderdaad heel mooi. Ik snap voor het item alleen het nut van 3 honden niet zo
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
-
Marion.
Omdat dat gewoon al haar honden zijn. Als ik op tv kom met bv Saar in de hoofdrol, dan neem ik Mieppie ook mee. Ik maak geen stiefkindjesStrega schreef:Ik vond dat het netjes ging. Paul zou er ook heel laconiek over kunnen doen en het belachelijk maken, maar dat gebeurde gelukkig niet. En Rein is inderdaad heel mooi. Ik snap voor het item alleen het nut van 3 honden niet zo.
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Ja, maar ik kijk puur naar het nut voor het item. Eigenlijk had daar überhaupt geen hond bij hoeven zijn, want wat wilden ze nou laten zien met dat blaffen van Rein? Ik had het leuker gevonden als er dan meer was ingegaan op dat je op die manier ook je hond kunt leren niet te blaffen of iets dergelijks. Het werd een beetje rommelig door het 'gedoe' met de honden en dat is denk ik ten koste gegaan van de informatie-overdracht. Dat vind ik een beetje jammer.Marion. schreef:Omdat dat gewoon al haar honden zijn. Als ik op tv kom met bv Saar in de hoofdrol, dan neem ik Mieppie ook mee. Ik maak geen stiefkindjesStrega schreef:Ik vond dat het netjes ging. Paul zou er ook heel laconiek over kunnen doen en het belachelijk maken, maar dat gebeurde gelukkig niet. En Rein is inderdaad heel mooi. Ik snap voor het item alleen het nut van 3 honden niet zo.
Niet dat ze het niet goed gedaan hebben hoor, dat bedoel ik niet.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Goed dat er informatie is gegeven over het feit dat een therapie bestaat.
Jammer dat er niet meer informatie werd gegeven over de therapie zelf.
en Rein?
Jammer dat er niet meer informatie werd gegeven over de therapie zelf.
en Rein?

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hey, net even via de link gekeken, en ik vond het wel erg leuk om te zien! En die kop van Rein
En zwangere Huette ook zo braaf. Leuk hoor
En een goed initiatief, er zijn behoorlijk wat mensen die tegen blaffende honden aanlopen, en zelfs als ze zelf thuis zijn niet goed weten hoe het blaffen aan te pakken.
En een goed initiatief, er zijn behoorlijk wat mensen die tegen blaffende honden aanlopen, en zelfs als ze zelf thuis zijn niet goed weten hoe het blaffen aan te pakken.
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
Ik heb net gekeken wat super zeg, jullie deden het goed 

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Tsja maar dat is Paul de Leeuw hè, zij wilden de honden erbij, het viel mij nog reuze mee, ze wilden er bij Paul de Leeuw eerst echt een spektakel van maken, maar het uiteindelijke resultaat vond ik echt super. Bij hem houdt je toch echt je hart vast, maar ik vond het erg leuk.Strega schreef:Ja, maar ik kijk puur naar het nut voor het item. Eigenlijk had daar überhaupt geen hond bij hoeven zijn, want wat wilden ze nou laten zien met dat blaffen van Rein? Ik had het leuker gevonden als er dan meer was ingegaan op dat je op die manier ook je hond kunt leren niet te blaffen of iets dergelijks. Het werd een beetje rommelig door het 'gedoe' met de honden en dat is denk ik ten koste gegaan van de informatie-overdracht. Dat vind ik een beetje jammer.Marion. schreef:Omdat dat gewoon al haar honden zijn. Als ik op tv kom met bv Saar in de hoofdrol, dan neem ik Mieppie ook mee. Ik maak geen stiefkindjesStrega schreef:Ik vond dat het netjes ging. Paul zou er ook heel laconiek over kunnen doen en het belachelijk maken, maar dat gebeurde gelukkig niet. En Rein is inderdaad heel mooi. Ik snap voor het item alleen het nut van 3 honden niet zo.
Niet dat ze het niet goed gedaan hebben hoor, dat bedoel ik niet.
Gr. Aniek

-
mwillow
Jullie hebben toch prima de gelegenheid gekregen om duidelijk je verhaal te doen. Toppie hoor. 
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ik was er niet bij hoor, lag heerlijk thuis op de bank.
Sieneke ,de kartrekster, en Trees, de gedragsdeskundig die het Pilotproject heeft gedraaid, waren er met z'n 2tjes.
Gr. Aniek

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
leuk een op commando blaffende kruisenduiker
maar leuke uitzending
maar leuke uitzending
- Annette1986
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
- Aantal honden: 3
moet ik de aflevering van 10 maart dan terug kijken? want ik kan het goede moment niet vinden 

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
- Annette1986
- Actief
JAAA nu heb ik het gezien 
Het was idd een goed stuk. zeker voor Paul de Leeuw die nogal eens de draak wil steken met dingen
Het was idd een goed stuk. zeker voor Paul de Leeuw die nogal eens de draak wil steken met dingen

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Leuk stuk, goed gedaan dames! 

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Het was een hele belevenis, een bijzondere ervaring.
Ik ben erg tevreden met de uitzending. Er zitten een hele hoop overleguren in, en ik ben erg blij dat we 'redactie en wij' er toch een voor beide partijen inhoudelijk voldoende interessant en toch ook niet droog en doodgenuanceerd item van hebben kunnen maken. Dat alle honden meekwamen was op nadrukkelijk verzoek van meneer de Leeuw zelf, ik snap dat de meerwaarde ervan voor het brengen van de boodschap discutabel is, maar het heeft de boel wel verlevendigd en dat is ook nodig, gezien het karakter van de show.
Ik heb grote bewondering voor de redactieleden en alle medewerkers van een televisieprogramma als deze. Het was allemaal prima geregeld en wordt tot in de puntjes doorgenomen en dat binnen een zeer kort tijdsbestek. Ook Paul de Leeuw zelf was erg aangenaam om mee samen te werken, zeer professioneel, duidelijk in wat ie wilde maar met ruimte voor andermans inbreng.
Verder is het natuurlijk ook erg geinig om via zo'n project ineens veel contact te hebben met een ander forumlid (Budkes) ook dat is mij prima bevallen
Dank jullie wel voor alle reacties, erg leuk om te lezen allemaal.
Ik ben erg tevreden met de uitzending. Er zitten een hele hoop overleguren in, en ik ben erg blij dat we 'redactie en wij' er toch een voor beide partijen inhoudelijk voldoende interessant en toch ook niet droog en doodgenuanceerd item van hebben kunnen maken. Dat alle honden meekwamen was op nadrukkelijk verzoek van meneer de Leeuw zelf, ik snap dat de meerwaarde ervan voor het brengen van de boodschap discutabel is, maar het heeft de boel wel verlevendigd en dat is ook nodig, gezien het karakter van de show.
Ik heb grote bewondering voor de redactieleden en alle medewerkers van een televisieprogramma als deze. Het was allemaal prima geregeld en wordt tot in de puntjes doorgenomen en dat binnen een zeer kort tijdsbestek. Ook Paul de Leeuw zelf was erg aangenaam om mee samen te werken, zeer professioneel, duidelijk in wat ie wilde maar met ruimte voor andermans inbreng.
Verder is het natuurlijk ook erg geinig om via zo'n project ineens veel contact te hebben met een ander forumlid (Budkes) ook dat is mij prima bevallen
Dank jullie wel voor alle reacties, erg leuk om te lezen allemaal.
- Annette1986
- Actief
erg leuk Sieneke!!!