Ik hoorde Angel vanavond al enkele keren kermen als iemand haar aanraakte. Maar als ik dan ging checken of ze ergens pijn had, reageerde ze niet.
Nu net deed ik haar halsband om, en ging met haar naar buiten, beetje spelen enzo. Tot zover geen reactie op eventuele pijn ofzo. Maar tijdens het buiten lopen/rennen ging ze opeens weer kermen en ze dook ineen en ging achteruit lopen. (het leek wel of ze weg wilde lopen van de pijn vandaan) Ze had duidelijk wel ergens pijn! Eerste instantie dacht ik aan 1 van haar voetjes ofzo (iets verrekt). Maar toen ik bij thuiskomst haar halsband af wilde doen gilde ze het uit.
Ik heb voorzichtig haar keel betast en het doet haar echt heel veel pijn want ze wil liever niet dat ik er aan zit, en begint meteen te janken.
Haar riem zat niet te strak ofzo, en ze had dit dus blijkbaar al heel de avond alleen nu weet ik waar de pijn zit.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje eng.... Ik zie verder niks, voel tot zoverre geen gekke dingen, maar kan ook niet goed voelen omdat ze echt hele erge pijn heeft.
Ze is ook echt zichzelf niet, en je ziet duidelijk dat ze niet op haar gemak is van de pijn. Wat moet ik nu doen? afwachten en morgen de DA bellen? Of meteen? En wat kan het in godsnaam zijn?! Het is een stafford en die zijn al bikkelhard voor zichzelf, daarom vind ik het extra zorgwekkend dat ze het nu duidelijk laat merken. En ik vind de plek waar ze pijn heeft zo'n vreemde (enge) plaats...