LOL, wie geeft er nu ook Hill's! Maar ik begrijp het hoor, ben zelf ook zo stom geweest om lang Hill's te geven, wist toen ook niet beter.mum schreef:Ik wil toch blijven op vers, ik vind brokkenpoep walgelijk, mijn man stelt net voor om ipv een soort smuldier gwoon enkele soorten te nemen, andere smaakjes enzo, en ik ben zo blij met de tip van dagmar88, ik ga het nu ook proberen met bot erbij te geven, en ja mijn hond is met ongeveer 10 weken overgezet naar geheel vers omdat ik dat het dichtste bij goede hondevoeding vind komen, ik heb nu een bioslager gevonden en dan ga ik toch proberen te barfen dus miss had hij ook op brokken deze problemen ontwikkkeld maar dat zal ik nooit weten omdat ik liever wil dat hij vers eet en hij is natuurlijk pas 6 maanden, ik wil nu iig gaan barfen en een andere kvv, miss ook wel smuldier maar nu andere smaakjes, via lupa en dan wat meer bot zoals Dagmar88 beschreef, ik heb net brokkenpoep van hills opgecleaned en dat is erg vies
Bedankt voor jullie steun iig, ik blijf bij vers en heb na die smerige zooi op de plaats brokken afgezworen
Met een beter merk brokken heb je dat niet.