Full Monty schreef:ik heb een pup afgeleverd in de States en er ook 1 opgehaald. Beide richtingen op mochten de wuppen niet jonger zijn dan 12 weken en vanaf die leeftijd dienen ze dus voorzien te zijn van de rabiesenting. Naar de dierenartsverklaring is in alle keren dat ik met een hond, ongeacht de leeftijd, naar de States reisde niet eens gekeken, ze bladerden gelijk door naar de rabies en that was all.
hier vertrekt er van ieder nest wel 1 of meer naar de VS, wat Selena zegt, tot 12 wk kunnen/mogen ze zonder rabies enting, enkel ff opletten, bv bij de KLM moeten ze 10 wk oud zijn...
na de 12 wk moeten ze een 30 dagen oude rabies enting hebben, dus kunnen ze pas met 16 wk vliegen
@ Vania, rabies voor de 3 mnd zetten doet een goede DA niet, tenminste, ik heb nog geen DA gevonden die die wil zetten, waarom niet,
A omdat het een zware belasting is voor het immuun systeem van de pup, te zwaar &
B omdat hij naar alle waarschijnlijkheid niet aanslaat/niet werkt op die leeftijd
vorig jaar trouwens ook zelf een pup opgehaald uit de VS, 10 wk oud, idd ook zonder rabies....