Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schamen jullie je wel eens voor je hond ?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

thianda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooiker

Schamen jullie je wel eens voor je hond ?

Ongelezen bericht door thianda »

Heb je soms ook wel eens dat je je schaamt voor je hond ? :engel:

Afgelopen keer dat we bij de dierenarts waren, ook weer een blunder.

We waren klaar, hij had zijn inentingen gehad, gewogen enz.
Ik stond nog even na te praten met de arts, en was over een zalfje aan het praten voor zijn ogen. Kijk ik om tilt hij net zijn poot op tegen het schap. :oohja: Toen kon ik het opdweilen.
(ja, de dierenarts zit in een winkel.) Ik had natuurlijk allang moeten zien dat hij moest plassen maar daar lette ik even niet op. :ugh:
Afbeelding
Made by: Adjani & Tyson
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Aantal honden: 3

Re: Schamen jullie je wel eens voor je hond ?

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

Bumba heeft weleens een dikke drol gedraaid in de wachtruimte bij de dierenarts, maar ik was de enige dus niemand zag het :smile: met een doekje opgepakt en in de prullenbak gegooid :mrgreen:
Verder nog geen schaammomenten gehad, maar hij is nog jong dus die zullen heus nog wel komen.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Bikkel heeft wel is op iemand gesext...
en dan niet alleen rijden he , nee ook tot het hoogtepunt komen met alle rommel van dien.
Gelukkig kende ik deze persoon goed dus ik schoot keihard in de lach!

Moet zeggen dat hij dat de laatste tijd (gelukkig) niet meer doet!!!

En mijn helaas overleden hondje heeft wel is zn poot opgetild tegen iemand zn been terwijl we stonden te kletsen... ook heeeeel fijn... :ugh:
Afbeelding
Ineke

Ongelezen bericht door Ineke »

Ik schaam me zo vaak voor ze dat het bijna lachwekkend is. :engel:
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Toen Kenzo zo uitviel naar honden heb ik mij weleens geschaamd, maar tegenwoordig is hij zo braaf dat ik me niet meer schaam maar trots rondloop :lol1: Natuurlijk is hij niet perfect, maar het is een hond en geen robot :pffff:
Voor Nova heb ik mij nog nooit geschaamd, misschien komt dat nog :tongue:
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Tom heeft wel eens tegen mensen aan staan zeiken, of een gigantische drol gedraaid midden op het dek van een boot. Miah heeft wel eens grommend en grauwend boven een heel klein pupje gestaan, echt zo'n lieverdje. De trut.

Of het moment dat ze allebei achter een kat aan gingen, dwars over een kerkhof! godzijdank was het schemerig en hoorde maar 1 voorbijganger het gekef en geblaas en deed ik daar bij die lantaarnpaal net alsof ik de sterren stond te bestuderen, de riemen achter mijn rug verbergend.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:N: Charlie heeft ooit mijn vuile ondergoed uit de wasmand gejat en lag daar lekker aan te sabbelen toen ik bezoek mee nam :mann:

Mijn eerste hond vanuit huis heeft één keer in z'n leven tegen iemand aan geplast en dat was tegen een hele nette mevrouw in mantelpakje en met panty's aan...
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Oh.. gisteren nog een beetje. :N:
Er kwam iemand die interesse heeft in een pup van Senna. We liepen in het park, Senna moest weer aan de lijn, maar ze kwam niet. Normaal doet ze dat altijd. :boos: Tot overmaat van ramp was ze ook nog eens heerlijk kattendrollen aan het eten dus uit de speeltuin. :N:

Nouja, kunnen de kinderen er in ieder geval niet meer in trappen. :mrgreen:
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh ik heb mij vaak verontschuldigd.. voor Bel.. die bij de buren het vlees van de aanrecht ging pikken..
de container ging legen verder op in de straat..
Teun heeft wel eens iemand gebeten die hier opeens voor de deur stond te collecteren ( iemand met een verstandelijke beperking ) en later de vrouw van de huisarts die opeens hier de schuttingdeur binnen kwam en ook gebeten werd door de beschermer toen schaamde ik mij ook ..
verdere dingen heb ik verdrongen denk ik.. :pffff:
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Toen het glad was heeft Lil (40cm, 10kg) iemand onderuit gehaald, ze was aan het glijen en zoals gewoonlijk dacht ze dat die persoon wel voor haar opzij...zou gaan.
Het was net bowling, recht in de bak. :oeps: :mann:
Ik heb me verontschuldigd hoor :engel: :ok:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik heb vaak verkondigd dat ik me voor mijn kinderen nooit hebben hoeven verontschuldigen, voor mijn honden des te meer :oeps:
Laatst gewijzigd door Marie-Josée op 10 mar 2011 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Luna heeft wel eens heerlijk op kantoor zitten schijten. Heel fijn, met vloerbedekking :N:

Of als ik heel stoer sta te vertellen dat ze ze goed luistert en ik roep dan komt ze ineens niet meer :boos:

Ik vertel tegen iemand die een klein hondje heeft dat Luna gek is op kleine hondjes en vervolgens het arme beest geen blik waardig gunt.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik schaam me nooit voor mijn honden, des te meer voor mezelf als er eens wat mis gaat.
Ik vind niet dat je honden hun natuurlijke gedrag kwalijk mag nemen, vind wel dat je een mens er op aan mag kijken als die dat gedrag niet in de juiste of liever gezegd de geaccepteerde banen weet te leiden.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Toen ik nog op school zat nam ik elke week een hond mee. Toen ik Pasha bij had in de gewone les, ging ze aan de diarree. En niet een beetje, nee, een plas van zeker een meter :mrgreen:
Ik schaamde me rot. De les was ook afgelopen, want het was niet meer te harden daar binnen :F:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

renee-uk schreef:ik schaam me nooit voor mijn honden, des te meer voor mezelf als er eens wat mis gaat.
Ik vind niet dat je honden hun natuurlijke gedrag kwalijk mag nemen, vind wel dat je een mens er op aan mag kijken als die dat gedrag niet in de juiste of liever gezegd de geaccepteerde banen weet te leiden.
Nou, ik weet niet of het zo natuurlijk gedrag is dat honden heel stiekem de ritsen van damestassen openmaakt, alles netjes eruit haalt, keurig ernaast deponeert en de rolletjes drop en pepermunt die er inzitten wegkaant. Inclusief de verpakking, dat dan weer wel. :mrgreen:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

lieke schreef:
renee-uk schreef:ik schaam me nooit voor mijn honden, des te meer voor mezelf als er eens wat mis gaat.
Nou, ik weet niet of het zo natuurlijk gedrag is dat honden heel stiekem de ritsen van damestassen openmaakt, alles netjes eruit haalt, keurig ernaast deponeert en de rolletjes drop en pepermunt die er inzitten wegkaant. Inclusief de verpakking, dat dan weer wel. :mrgreen:
dat is duidelijk aangeleerd gedrag zodat jij vrijuit gaat, blame it on the dog :pffff:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
bekooij
Zeer actief
Mijn ras(sen): berner sennen, friese stabij

Ongelezen bericht door bekooij »

Als ik ergens anders ga lopen en we blijven bij water staan gaat Carlos vreselijk blaffen en ook niet meer stil te krijgen door zijn enthousiasme! Daar schaam ik me wel eens voor, wat moeten al die mensen wel niet denken.
Hij heeft het iedergeval naar zijn zin!
Afbeelding
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

miekmiek schreef:Tom heeft wel eens tegen mensen aan staan zeiken, of een gigantische drol gedraaid midden op het dek van een boot. Miah heeft wel eens grommend en grauwend boven een heel klein pupje gestaan, echt zo'n lieverdje. De trut.

Of het moment dat ze allebei achter een kat aan gingen, dwars over een kerkhof! godzijdank was het schemerig en hoorde maar 1 voorbijganger het gekef en geblaas en deed ik daar bij die lantaarnpaal net alsof ik de sterren stond te bestuderen, de riemen achter mijn rug verbergend.
scheepshond in hart en nieren :klaar: ;)
Afbeelding
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

dit dus..
Nou ja 1x heb ik me diep geschaamd, Escha was een konijn aan het killen terwijl er net een ouder echtpaar aan kwam fietsen. Stond er maar een beetje appelig bij te kijken want tja, als zij het niet afmaakte moest ik dat wel doen. Gelukkig zei het echtpaar; pas op verderop zijn er nog meer van dat soort zieke konijnen
Laatst gewijzigd door EschaenStefanie op 10 mar 2011 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer

Ongelezen bericht door annemick »

Ze mocht mee naar m'n tante op verjaardagsvisite, 1,5 uur bij mij vandaan, volle kamer, ze komt binnen helemaal blij en iedereen "oh wat schattig" ,ze was nog maar 6 maanden, gaat ze hurken en doet een gigantische plas midden op de vaste lichte vloerbedekking :oeps: Aangezien ze binnen 2 weken bij mij thuis als pup zindelijk was had ik dit totaal niet verwacht :U: beetje dom natuurlijk, door al die opwinding en haar niet gelijk na de autorit een plasje laten doen was het wel te verwachten, maar ja iedereen moest heel erg lachen en ik ondertussen het vloerkleed schobben.
Laatst gewijzigd door annemick op 10 mar 2011 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Sjon heeft weleens een romantisch in-de-branding-zittend stelletje over de blote rug gezeken. :N: Hij heeft in winkels geplast, in mijn tas, tegen de dierenarts aan, op schoot bij een tante, tegen de prachtig sjieke kerstboom van een vriendin, en over andere hondjes heen. Hij heeft dingen gejat en gesloopt, en heeft toen hij een jaar oud was doodleuk in zijn eentje een rondje Texels vakantiepark gedaan. Hij heeft gereden op mensen, heeft weleens een kwakkie geloosd in de kraag van de husky van een vriendin van me, en gebruikt castraten ook graag voor rodeo-doeleinden. Alles met uitgebreid publiek, uiteraard. Thuis, zonder getuigen, is ie het braafste hondje van de wereld. :19: Al met al zijn de eerste twee jaar met Sjon een beproeving geweest die zelfs bij Gandhi de stoppen door had laten slaan. :mrgreen:

Roos doet nooit iets onbetamelijks, zij is de lieflijkheid zelve. Ik denk dat ze stiekem van adel is. :pffff:
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Alleen voor Kees, als hij uitvalt.
Ohja, en voor Stellar als ze zo bang reageert op normale dingen. Net een of andere broodfukpup lijkt ze dan :19:

Voor Tsuk schaam ik me nooit, ik kus de grond waarop ze loopt.
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

:jank: Beau plast nóóit tegen benen aan. Behalve toen ik met twee forummers stond te praten en já hoor, :N:
Afbeelding
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Ja!
Als ZaZa zich keurig gedraagd op de cursus en er dan opeens vandoor gaat om vervolgens met een megasprong op zo'n oranje plastic bolletje aan te vallen.

En Mats wilde altijd mee voetballen. Nu kon ze dat met een bal of stok in haar bek en dan duuwde ze met haar neus tegen de bal. Alleen soms had ze geen bal of stok en als die bal dan ook nog zo'n plastic bal was... :engel:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Bram: toen hij de relaxed lopende rasta met een soort ufo van een gehaakte rastamuts op vanuit de auto uit ging kafferen en Thijs blindelings meedeed. We kiepten zowat met auto en al om.

Bram en zijn gewoonte om zijn kop in tassen en manden van bezoek te steken zodat al het bezoek met een soort hondenhoofd met hengsels aan kwam.

Thijs toen hij bij de Wagenrenk zomaar tegen een meneer aan plaste.

Thijs die bij de buurvrouw de tuin in loopt en voor het raam gaat staan wachten op frolic. Als ze hem niet ziet dan zet hij een grote bek op.

Bram die ongevraagd bij de nieuwe buren naarbinnen wandelde voor inspectie (en naar buiten kwam vliegen want ze hadden een zwarte tekkel).

Thijs die 's ochtends vroeg door de keurige tuin van de overburen crosste achter een kat aan.

Ik geloof niet dat ik verder moet gaan want er blijft alleen maar meer boven komen.
AfbeeldingAfbeelding
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Als Macho doodnormaal tegen iemand aan staat te plassen! :jank:
Afbeelding
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

yep, dat Browny in het bos met zijn zwarte poten tegen iemand in het WIT gekleed opspringt :N:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

renee-uk schreef:
lieke schreef:
dat is duidelijk aangeleerd gedrag zodat jij vrijuit gaat, blame it on the dog :pffff:
Alsof ik me op de handtassen van damesbezoek stort om de eetbare dingen te gappen :eek: .

:mrgreen:
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ik heb me geschaamd toen Bijou haar ogen onderzocht moesten worden en de dierenarts en dierenartsassistente geen witte jassen aan hadden toen Bijou haar anaalklieren leegde en verder alles maar liet lopen wat ze kon laten lopen.

En ik schaam me dood als ik met mijn man erbij naar het bos ga, want zodra mijn man de lift uitstap gaan de meiden lopen blaffen en gillen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nou, ach, meestal heb ik wel iets van och, jammer.

Maar Eva, Isabels moeder, daar heb ik me meermalen zwaar voor moeten verontschuldigen.
Die hond jatte altijd en overal.
Dus een weekend uit logeren en ze had daar de keukenkasten leeggetrokken en een heel brood verorberd.
Op bezoek en voor ik m'n jas uit had, had ze de slagroompunten van het aanrecht getrokken en naar binnen gewerkt.
Op een show stond ze doodleuk bij een kijkende meneer die langs de ring zat te leunen en die zat te aaien onder het kijken, terwijl Eva onderhand zijn lunchpakket naar binnen werkte. :80:
Op een feestje aankomen en Eva stapt zo over de koffietafel tussen de kopjes en de bakken zoutjes naar de jarige toe. :N:
En zo kan ik nog wel even doorgaan, vrees ik. :oeps:

Ja, Eva was met stip één van de leukste honden die we ooit gehad hebben :mrgreen:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”