Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan en de Bulldog aflevering
Moderator: moderatorteam
-
mum
Cesar Millan en de Bulldog aflevering
Een paar weken terug was er een aflevering van CM die een gezin met een bijtende Bulldog ging helpen, die hond had ook Cesar een paar keer gebeten.
CM zei in deze aflevering dat rode ogen bij een hond duiden op agressie, weet iemand of dit waar is?
Ja niet dat ik zelf een probleem daarmee heb met mn eigen schattiepetattie hoor, maar ik vroeg het me gewoon even af.
CM zei in deze aflevering dat rode ogen bij een hond duiden op agressie, weet iemand of dit waar is?
Ja niet dat ik zelf een probleem daarmee heb met mn eigen schattiepetattie hoor, maar ik vroeg het me gewoon even af.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Re: Cesar Millan en de Bulldog aflevering
Ik dacht dat het groene ogen waren en dat dat door een of andere zuurgraad komt die stijgt bij ....nogiets....
-
mum
Nee het oogwit van deze Bulldog was rood, maar ik zie wel vaker honden met rood oogwit vandaar dus dat ik me afvraag in hoeverre dit gegeven klopt
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Of een allergie of oogaandoening kan ook
Maar dat merk je wel aan het gedrag dan 
-
Bullekes
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
Mijn jongste heeft dat wel eens als ze erg vermoeid is
** Groetjes Nadieh, pootje van Loïz & Yara **

-
mum
Inge O schreef:ja, haha, maar dat dat niet het probleem van die dog was was wel duidelijk - of hij moest aan alles zwaar allergisch zijn geweest :N: .Linsey schreef:Of een allergie of oogaandoening kan ookMaar dat merk je wel aan het gedrag dan
dit was voor mij echt een gevalletje 'wonderbaarlijk wat cm ermee voor elkaar krijgt maar voor mij was het einde verhaal voor die hond'.
Ik stond er ook echt van te kijken wat die man allemaal kan bereiken, super
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
was dat die hond onder die boom?Inge O schreef:ja, haha, maar dat dat niet het probleem van die dog was was wel duidelijk - of hij moest aan alles zwaar allergisch zijn geweest :N: .Linsey schreef:Of een allergie of oogaandoening kan ookMaar dat merk je wel aan het gedrag dan
dit was voor mij echt een gevalletje 'wonderbaarlijk wat cm ermee voor elkaar krijgt maar voor mij was het einde verhaal voor die hond'.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
mum
Het was in elk geval zon bulldog met korte pootjes en hij had Cesar tot bloedens toe gebeten
-
S@ndr@
- Zeer actief
dat is die Engels bull die ze gered hadden zeker, waar hij af en toe bovenop ging zitten die dikke vent
met dat golfkarretje
met dat golfkarretje
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Ja, z'n halve vinger lag eraf, en hij vertrok geen spier en zei dat het z'n eigen stomme schuld was :N:mum schreef:Het was in elk geval zon bulldog met korte pootjes en hij had Cesar tot bloedens toe gebeten
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met die hond. Ik geloof nooit dat het met de baasjes goed is gekomen op den duur.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Agressie geeft een adrenalinestoot, waardoor de vaten wijd open gaan en wat je nog wel eens waarneemt is dat doordat ook de pupillen vergroten deze dus een rood schijnsel krijgen. Puur omdat er dus meer doorbloeding is wat doorschijnt zeg maar. Gewone rode ogen, waarbij het oogwit rood kleurt hoeft echt geen signaal van agressie te zijn.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hm die ik bedoelde was een witte en zat vast aan een lijn tussen 2 bomen... da's hem dus niet... geloof dan dat ik die gemist heb....Inge O schreef:
euhh, onder een boom? nee, dat zegt me niks
. en die die ik bedoelde was ook niet die engelse bulldog, nee, het was een grote zwarte dogachtige kruising (ongeveer twee weken terug) die beet naar alles wat los en vast zat, inclusief cm en het was niet zomaar een hapje maar echt regelrecht aanvliegen :N: .

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Niet alleen agressie, ook opwinding. Onze heidewachtel had dat als hij hij heel dicht bij het wild zat maar er niet bij kon.Agressie was hem echter vreemd.Eline* schreef:Agressie geeft een adrenalinestoot, waardoor de vaten wijd open gaan en wat je nog wel eens waarneemt is dat doordat ook de pupillen vergroten deze dus een rood schijnsel krijgen. Puur omdat er dus meer doorbloeding is wat doorschijnt zeg maar. Gewone rode ogen, waarbij het oogwit rood kleurt hoeft echt geen signaal van agressie te zijn.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
KloptMarie-Josée schreef:Niet alleen agressie, ook opwinding. Onze heidewachtel had dat als hij hij heel dicht bij het wild zat maar er niet bij kon.Agressie was hem echter vreemd.Eline* schreef:Agressie geeft een adrenalinestoot, waardoor de vaten wijd open gaan en wat je nog wel eens waarneemt is dat doordat ook de pupillen vergroten deze dus een rood schijnsel krijgen. Puur omdat er dus meer doorbloeding is wat doorschijnt zeg maar. Gewone rode ogen, waarbij het oogwit rood kleurt hoeft echt geen signaal van agressie te zijn.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Simone Spanje
- Actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Die van mij ook inderdaad!Bullekes schreef:Mijn jongste heeft dat wel eens als ze erg vermoeid is![]()
Maar volgensmij is dat bij alle Franse Bulldoggen zo!

-
koentje
ik weet welke aflevering jij bedoelt met 'onder die boom' dat was een buldog die daar op een heuvel aan een ketting lag, toch? Maar toen is cesar niet gebeten 
-
Neeltje
Ik had hem ook al een keer gezien en vond het echt heel mooi.Nanna schreef:Hebben jullie gisteren die aflevering nog gezien met die grote hond? (leek een soort van Cane Corso) Hij heette Cujo, maar CM herdoopte hem tot Joe
Agressieve onbetrouwbare kuthond, maar na wat therapie was het een hartstikke leuk speels beest die ook prima met kinderen kon. Nieuw was dat CM ook het baasje in therapie had genomen. Ik moet zeggen dat dat uitstekend werkte.
Zijn vrouwtje was een wat verzenuwd type, maar na acupunctuur en meditatietherapie kon zij die hond prima leiding geven.
Ik vond het echt leuk om te zien hoe deze hond een 2e kans kreeg (DAP had al euthanasie geadviseerd)
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Yep gezien, ik had nooit gedacht dat het zo kon opknappenNanna schreef:Hebben jullie gisteren die aflevering nog gezien met die grote hond? (leek een soort van Cane Corso) Hij heette Cujo, maar CM herdoopte hem tot Joe
Agressieve onbetrouwbare kuthond, maar na wat therapie was het een hartstikke leuk speels beest die ook prima met kinderen kon. Nieuw was dat CM ook het baasje in therapie had genomen. Ik moet zeggen dat dat uitstekend werkte.
Zijn vrouwtje was een wat verzenuwd type, maar na acupunctuur en meditatietherapie kon zij die hond prima leiding geven.
Ik vond het echt leuk om te zien hoe deze hond een 2e kans kreeg (DAP had al euthanasie geadviseerd)

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ja bijzondere aflevering. Eerlijk is eerlijk zo'n onbetrouwbare hond was hier ook al weg geweest. Scheelt dat wij wel wat beter hondentaal kunnen lezen en begrijpen.Nanna schreef:Hebben jullie gisteren die aflevering nog gezien met die grote hond? (leek een soort van Cane Corso) Hij heette Cujo, maar CM herdoopte hem tot Joe
Deze is ook bij de zoon van CM gebleven. Wel leuk om te zien hoe eigenaren toch de fout in kunnen gaan.
- vosse
- Zeer actief
Nanna schreef:heb jij het nu niet over die Rottweiler? Apollo?vosse schreef:Deze is ook bij de zoon van CM gebleven.
Neej die Joe, die CC achtig iets.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja dat dacht ik ook... hij is te logeren geweest bij CM en zn zoon trok er idd. veel mee op zo te zien, maar hij is volgens mij gewoon weer terug gegaanNanna schreef: ? Ik meende dat die bij die vrouw was gebeleven.....

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Ik ben nou wel heel benieuwd naar die CC. Heet die Joe? Weet iemand uit welk seizoen deze is? Ik heb seizoen 1 tot 6 hier maar daar zit die volgens mij niet tussen.

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Ooooh, thnx!!Nanna schreef:http://channel.nationalgeographic.com/s ... s/07368_00" onclick="window.open(this.href);return false;Joera schreef:Ik ben nou wel heel benieuwd naar die CC. Heet die Joe? Weet iemand uit welk seizoen deze is? Ik heb seizoen 1 tot 6 hier maar daar zit die volgens mij niet tussen.

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Heb de aflevering vandaag even bekeken (had hem opgenomen) en die hond ging inderdaad weer terug naar zijn vrouwtje. Kreeg toch wel een beetje buikpijn toen die hond omhelsd werd door die kinderen, zou zelf dat risico niet genomen hebben.
Cujo heette die hond en CM noemde hem Joe.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- vosse
- Zeer actief
Okay was er toch van overtuigd dat ie bij die zoon bleef. Verkeerde in mijn hoofd.gonnie schreef:Heb de aflevering vandaag even bekeken (had hem opgenomen) en die hond ging inderdaad weer terug naar zijn vrouwtje. Kreeg toch wel een beetje buikpijn toen die hond omhelsd werd door die kinderen, zou zelf dat risico niet genomen hebben.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
vosse schreef:Okay was er toch van overtuigd dat ie bij die zoon bleef. Verkeerde in mijn hoofd.gonnie schreef:Heb de aflevering vandaag even bekeken (had hem opgenomen) en die hond ging inderdaad weer terug naar zijn vrouwtje. Kreeg toch wel een beetje buikpijn toen die hond omhelsd werd door die kinderen, zou zelf dat risico niet genomen hebben.
Nee, dat was een Rottweiler die bij CM zijn zoon bleef.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.