ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil ik wil
maar 6 hondjes vind ik momenteel zelf eigenlijk wel genoeg
ik denk er even goed over na
waar er 6 eten kunnen er toch ook wel 7 eten?
Moderator: moderatorteam
sandra ? of dinges ( ik kom niet op zijn naam, Koert? ) die fokt/fokte ook deerhounds.Nanna schreef:Kennis van me heeft ze gefokt, en die is ermee gestopt omdat het gruwelijke jagers en weglopers waren (fokt zelf een ander windhondenras).
ja past er wel bij he?Machie schreef:Ohwwww, die past mooi tussen jou roedel!
Ik zeg, doen

Nou ik denk dat ze dit topic gebruikt om haar man over te halen.josefientje schreef:Haha, als je nou verwacht had dat iemand hier je tegen zou houden.............foutje![]()
![]()
Trouwens, ik zou het ook gewooin doen

je mag hem hebben , ik wordt stapelgek van hem op het momentladybird schreef:Ah, ik begrijp dat je vandaag Barry komt brengen
wie Barry?Liselore schreef:Oh, en als jij hem niet wil, wil ik hem wel!
Podenji schreef:hahahahaha jullie zijn mooi, zo kan ik nog geen rationele verstandige beslissing nemen![]()
je mag hem hebben , ik wordt stapelgek van hem op het momentladybird schreef:Ah, ik begrijp dat je vandaag Barry komt brengenhij heeft vanancht zijn verband er af weten te peuteren en de wond is nu weer groter
daarbij stelt hij Cy ineens weer op de proef terwijl hij dat nu echt niet zou meoten doen

zit op mn werk dus dat gaat niet lukken.ladybird schreef:Podenji schreef:hahahahaha jullie zijn mooi, zo kan ik nog geen rationele verstandige beslissing nemen![]()
je mag hem hebben , ik wordt stapelgek van hem op het momentladybird schreef:Ah, ik begrijp dat je vandaag Barry komt brengenhij heeft vanancht zijn verband er af weten te peuteren en de wond is nu weer groter
daarbij stelt hij Cy ineens weer op de proef terwijl hij dat nu echt niet zou meoten doen
Uurtje of 2?
whahahaha hoezo dat dan?Marjoleine schreef:Ja, doe Barry maar weg aan Armanda![]()
Wie is het trouwens, Marianne? Wie doet dit genereuze aanbod?
O, het is een Italiaan?Podenji schreef: whahahaha hoezo dat dan?![]()
een italiaanse fokker doet dit genereuze aanbod, ik zal zijn naam hier niet noemen, dan gaat het halve forum heb dadelijk mailen voor een gratis pup
hahaha nee ik heb nog even de tijd, de pups zijn net een paar dagen oudMarjoleine schreef:O, het is een Italiaan?Podenji schreef: whahahaha hoezo dat dan?![]()
een italiaanse fokker doet dit genereuze aanbod, ik zal zijn naam hier niet noemen, dan gaat het halve forum heb dadelijk mailen voor een gratis pup
Ik ken een Nederlander daar die ze fokt, ik dacht, het zal toch niet dezelfde zijn?
Heb je nou al ja gezegd?
Bedoelde eigenlijk de pup, maar Barry is ook goed hoorPodenji schreef:wie Barry?Liselore schreef:Oh, en als jij hem niet wil, wil ik hem wel!
breng met niet op andere ideeenJanneke&Mirtillo schreef:Oeh leuk!! Zeker doen!! 6.. 7.. wie ziet dat nou? En euh.. als je toch geen plek hebt, plaats je hem/haar toch in 'co-ownerschap'... Ik heb hier plek zat![]()