Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stom kind

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

stom kind

Ongelezen bericht door kiki78 »

Liep net met de honden vanaf de bushalte naar huis. Voor me liep een man met 2 kinderen, draait het jongetje zich en ziet de honden en zegt keihard stomme hond. Ik kon niks anders zeggen dan stom kind, hij draaide zich weer snel om en liep hard door.
Mijn Diebje die keurig naast me liep stomme hond noemen, belachelijk.
Afbeelding
Herma en Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Drentsche Patrijs (moeder)- Duitse Staande (vader)
Contacteer:

Re: stom kind

Ongelezen bericht door Herma en Boris »

stom kind!!!

sta bij de groenteboer met boris, zegt buurmeisje tegen andere buurvrouw: dat is een enge hond!!!
Tank
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tank »

Wat een kutblaag
Honden zijn ook gewoon veul leuker dan kinderen ;)
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Hoho, ik zou op zo'n moment echt stiekem 'koekjeee' in mijn hond zijn oor sissen en dan naar dat kind roepen 'pas op je hebt hem kwaad gemaakt, hij gaat je opvreten!'
:smile:
Afbeelding
Sepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sepje »

Pfff hier ook een neefje die zo is :boos: ! Liggen ze gewoon braaf in hun mand, roep ie stoute honden! Foei!
Daar wordt ik nou echt chago van!
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Ik vind het eigenlijk wel grappig :N: :mrgreen:
caira
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door caira »

Ach ja, dat zijn niet alleen de kinderen hoor. Van de week een oudere vrouw die haar swiffertje omhoog trok omdat mijn schatje voorbij liep. Stomme herder zei ze. :denken: Dom mens zei ik :mep:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

hahaha die kiki :lol1: soms voel je je eigenlijk ook af en toe nog kind (algemeen gesproken bedoel ik, zelf heb ik dat ook wel als kinderen soms zo reageren zelf zeggen "je bent zelf stom :tong: " :lekkerpuh: die er nog achteraan :pffff:

En gillende kinderen als je aan komt lopen, of elkaar gaan duwen al schreeuwend "hahaha je bent bang he" naar degene die zo geduwd wordt. (daar wordt ik overigens zeer pissig om en spreek ze acuut aan, te stoppen met dat achterlijke gedrag omdat dan de honden inderdaad op ze af komen om te kijken waarom ze zo debiel doen :evil: )
Zucht... veel andere kinderen zijn overigens wel leuk en aaien ze wel en gooien wel eens een balletje, dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd :8):
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

caira schreef:Ach ja, dat zijn niet alleen de kinderen hoor. Van de week een oudere vrouw die haar swiffertje omhoog trok omdat mijn schatje voorbij liep. Stomme herder zei ze. :denken: Dom mens zei ik :mep:
:mrgreen:

Zou ik ook zeggen hoor! Het maakt mij geen zak uit of het een volwassene is of een kind als ze iets zeggen van mijn hond. Ze krijgen het gewoon terug.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik denk dat ik er hoogstens even om zou moeten grinniken. Ik bedoel; het is een kind. Hoe serieus neem je die?
caira
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door caira »

Zo heb ik ooit 2 kinderen gehad die rotjes in mijn paard haar staart wilden gooien. Helaas voor de kinderen zijn mijn paarden redelijk onverstoorbaar. Ze heeft de heren dan ook keurig van repliek gediend door al steigerend achter ze aan te rennen, en rennen dat ze deden.... :zweep:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ha, ik stond bij de tramhalte met Lil beginnen er 2 jongetjes te blaffen...
We hebben keihard terug geblaft :wink: :pffff:
kiki78
Zeer actief

miekmiek schreef:Ik denk dat ik er hoogstens even om zou moeten grinniken. Ik bedoel; het is een kind. Hoe serieus neem je die?
ik flapte het er ook gewoon uit, was vandaag nog wel zo trots op mijn meisje
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

daar veranderd zo'n kind toch niets aan? :wink: als dat kind ooit een keer flink geschrokken is van een hond, dan zijn al snel alle honden stom hoor. trek het je niet aan. :roos: :F:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

En die kinderen zullen het wel van hun ouders horen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

miekmiek schreef:Ik denk dat ik er hoogstens even om zou moeten grinniken. Ik bedoel; het is een kind. Hoe serieus neem je die?
Toch moet kinderen geleerd worden dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen. Of dat ze tenminste de bal terug kunnen verwachten...
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
britty
Zeer actief
Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog

Ongelezen bericht door britty »

Soms zijn volwassenen nog kinderachtiger dan kinderen
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Tsja ik vind dat ook een stom kind, en ik vind ook dat de ouders daar op moeten letten.
Ze zullen het vast niet leuk vinden als hun kind ''stom mens'' tegen iemand op straat zegt toch!

ik had er ook stom kind uit gegooid hoor ;) :engel:
Afbeelding
kiki78
Zeer actief

gonnie schreef:En die kinderen zullen het wel van hun ouders horen.
bij ouders die hun kinderen opvoeden wel, de vader(denk ik) die er bij liep zei helemaal niks.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

iones schreef:
Toch moet kinderen geleerd worden dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen. Of dat ze tenminste de bal terug kunnen verwachten...
Mwah ik denk niet dat de soep zo heet gegeten hoeft te worden. Het werd toch netjes gezegd in vergelijking met sommige andere opmerkingen. Waarom mag een kind Dieber geen stomme hond vinden. Voor een kind betekend stom dat ze het niet leuk vinden en dat mag toch. Hoe vaak ik nu niet al gehoord heb iegh afschuwelijk een poedel. Niet door kinderen maar door volwassenen. Ik lach daar alleen maar om
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Ik vraag dan waarom het een stomme hond is ;) als het kind bang is..laat ik de honden een kunstje doen (shaggy kon zwaaien) Nina kan doodliggen als je je handen in een geweertje vouwt :)..dan zijn het ineens leuke honden...en ik leg meteen uit dat inderdaad niet alle honden leuk zijn..maar dat je dat niet zo kan zien..maar wel kan vragen...en dan vind ik dat ik opvoedkundig correct bezig ben met andermans kinderen haha die ik alweer wat voor de maatschappij haha
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

iones schreef:
Ga jij maar weer lekker terug onder je steen. Het was zo weldadig rustig.
Renke
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): mengelmoesje corgi

Ongelezen bericht door Renke »

ik had gister een leuke ervaring met twee kindertjes. Eerst een jochie van een jaar of 8, Fred snuffelt rond en ziet het jongetje wat achter ons aan loopt op een paar meter afstand. Het jochie vindt de hond wel leuk maar ook een beetje eng zie ik wel. Ik loop door en even later haalt het joch ons in en lopen we samen verder. Ik vraag hem: ben jebang voor het hondje. Hij zegt heel flink nee hoor pake en beppe hebben ook een hond. Maar..hij zorgt er wel voor dat ik tussen hem en Fred blijf en hij babbelt maar raak van de spanning. Na een poosje komen we mem tegen met zijn zusje achterop de fiets, die is 3 ofzo en doet meteen de handjes voor de ogen als ze Fred ziet. Ik vraag haar ben je bang voor het hondje. Ja zegt ze ik hou alleen maar van poesjes en jouw hond wil Sietse opeten. Ik lach erom en zeg neehoor Fred lust geen kindjes die krijgt thuis genoeg te eten, mem aait Fred even over zijn rug en lacht erom. Leuk! :lol1:
groetjes van Renny & pootje van Fred
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

chrico schreef:
iones schreef:
Mwah ik denk niet dat de soep zo heet gegeten hoeft te worden. Het werd toch netjes gezegd in vergelijking met sommige andere opmerkingen. Waarom mag een kind Dieber geen stomme hond vinden. Voor een kind betekend stom dat ze het niet leuk vinden en dat mag toch. Hoe vaak ik nu niet al gehoord heb iegh afschuwelijk een poedel. Niet door kinderen maar door volwassenen. Ik lach daar alleen maar om
Nou idd. Ik zou zoiets echt gewoon negeren. Je hond heeft er toch geen last van wanneer een kind 'stomme hond' zegt :U:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

O dat had ik laatst ook een keer.
Zo´n turks jochie die trok Yvar aan zn staart bij de kassa bij de scapino.
Yvar draait zich om en doet verder niks maar kijkt naar dat jochie van wat doe je nou? wil je met me spelen ofzo?
Zegt dat kind ook stomme hond.
Ik had die dag evengoed al een kort lontje dus ik zeg keihard terug stom rotjoch, bovendien moet je eerst vragen of je hem mag aaien en aan een staart trekken mag niet.
Begint die moeder in het turks tegen dat kind te wauwelen, en ze keek me lelijk aan omdat ik boos tegen dat kind deed.

Ik dacht je wauwelt maar hard aan, en heb maar niet mee omgekeken en Yvar verder voor me neegezet ipv naast me.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Ik had gezegd dat die stomme hond gek is op kinderniertjes en als hij zich dus niet snel uit de voeten maakt hij opengescheurd word en de stomme hond zijn ingewanden opeet en ik soep maak van zijn darmen.. :pffff:
Gek op bange kindergezichtjes :smile: :smile:

Ik weet heus wel dat het kinderachtig is maar heb mezelf meestal niet in de hand.

Toen tijdens de verhuizing een kindje in de lift zei dat ik een lelijke grote kist had, kon ik het niet laten om te zeggen dat die kist vol zit met stoute kindjes en dat er nog wel 1 bijpast..
Weet ik veel dat zo'n kind me serieus neemt :oeps:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Snap nooit zo die intolerantie t.o.v. kinderen, ja er zijn er genoeg die verschrikkelijk irritant zijn, maar om je nou kwaad te gaan maken om een kind die 'Stomme hond' zegt gaat mij dan weer wat te ver. :19:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

waar je je maar druk om maakt tjeeeh :smile:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Nou.. Je zal je er maar druk om maken... :oeps:
Ik ben gewoon snel beledigd, ook door kinderen.. :N:
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Van kinderen kan ik heel wat hebben. Alleen van volwassenen een stuk minder, doordat ik vier honden heb wordt ik nogal eens door volwassenen uitgemaakt voor idioot.
Ook tieners hebben weleens zulke opmerkingen, een keer zei een tiener ook zoiets en toen gaf ik als antwoord dat je beter vier honden kan hebben dan één tiener omdat honden beter luisteren.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”