twinmom-jess schreef:Ik denk dat wanneer hij echt doorzet, dus wanneer de schuur staat en hij honden op het oog heeft, dat ik dan de gemeente in ga lichten. Dat is dan alvast een begin.
En vervolgens de belastingdienst.
En op internet info vermelden lijkt me toch een goed plan. Jammer als marktplaats zulke berichten weghaald, wie weet wie het al gezien hebben dan.
Je weet maar nooit.
Hij wilt idd volwassen teven kopen, dan heb je zo snel mogelijk pups. Mijn man weet in ieder geval al 1 ras wat hij op het oog heeft. Verder allemaal kleine gezelschapshondjes he. Want die zijn makkelijk en verkopen t meeste. (denkt hij)
Mit, ik denk dat hij wel een idee hebt van wie t is.
Ik kom er zelf ook al heel lang niet meer, maar dat heeft met andere dingen te maken. Ben al helemaal klaar met ze.
Oh, ik hoop zo dat hij het hele idee laat varen. We hebben al zo vaak uitgelegd dat t niet winstgevend is, maar zn vader wilde desnoods wel een loods kopen om daat weet ik veel hoeveel honden in te zetten.
Kijk, en dan kan ik wel de dierenbescherming ed bellen, maar wil t zo graag voor zijn.
Je kunt het niet voor zijn.
Pllannenn hebben is niet strafbaar en een paar honden kopen ook niet .
Pas op het moment dat hij daadwerkelijk meer dan 3 nesten heeft liggen zonder vergunningen en dergelijk is hhet vroeg zat.