En jouw hond?L&T schreef:Ik heb er geen last van.

Moderator: moderatorteam
Ja maar je komt die mensen ook in losloopgebieden tegenDorien schreef:Nee, dat heb ik nooit, want ik laat mijn hond alleen los als dat ook daadwerkelijk mag. Die zondagse mensen gaan daar niet voor niets wandelen lijkt me. Ze hebben in mijn ogen dus ook het volste recht om te gaan klagen in dit geval.
In een gebied waar honden niet los mogen kan ik me daar wel iets bij voorstellen, er zijn genoeg mensen die helemaal niets van honden moeten hebben en die gaan denk ik bewust lopen in gebieden waar honden niet los mogen of niet toegestaan zijn.lihramj schreef:Maar er zijn mensen die bij voorbaat al beginnen te mekkeren
Ze zijn tevroeg, het is pas maartbasil schreef:Iehhhhhhhhhh daar zijn die enge goldenmensen weer met hun meitoxinehonden :N:
![]()
![]()
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen om iedereen te waarschuwen.Reny schreef:Ze zijn tevroeg, het is pas maartbasil schreef:Iehhhhhhhhhh daar zijn die enge goldenmensen weer met hun meitoxinehonden :N:
![]()
![]()
En ik had hem helemaal zonder jouw hulp teruggevondenbasil schreef:Iehhhhhhhhhh daar zijn die enge goldenmensen weer met hun meitoxinehonden :N:
![]()
![]()
Kruist af. Oranje speeltje, dus resistent.Angeniet schreef:Een meitoxine-golden afgelopen zondag gesignaleerd in het park![]()
AhaMarion. schreef:En ik had hem helemaal zonder jouw hulp teruggevondenbasil schreef:Iehhhhhhhhhh daar zijn die enge goldenmensen weer met hun meitoxinehonden :N:
![]()
![]()
![]()
![]()
Fréderique, ik heb vorig jaar heul veul oranje wol ingeslagen dus ik kan eventueel de noodgevallen van een oranje shirtje voorzien. Voor mijn meiden hoeft het niet meer, want die zijn al reddeloos verloren
Marion. schreef:Wat een interessante wendig in het verhaal. Vertel eens?lihramj schreef:Wist je trouwens dat de meeste bijt incidente zijn door golden retrievers.
Isa heeft ook een oranje tuig en lijn, maar helaas was dat niet genoeg bescherming. Ze is toch besmet geraakt en bij haar is het in haar hoofd geslagen, totaal gek is ze.Sita schreef:Geloof dat ik dit topic ook maar eens moet gaan lezen. Kijken of ik Rowan kan sparen voor deze ellendeHeb wel al een oranje halsband en lijn voor hem, is dat genoeg??
Nope helaas Marjolein, ook jij bent te laat dusBelle schreef:Isa heeft ook een oranje tuig en lijn, maar helaas was dat niet genoeg bescherming. Ze is toch besmet geraakt en bij haar is het in haar hoofd geslagen, totaal gek is ze.Sita schreef:Geloof dat ik dit topic ook maar eens moet gaan lezen. Kijken of ik Rowan kan sparen voor deze ellendeHeb wel al een oranje halsband en lijn voor hem, is dat genoeg??
Marion, zou een truitje nog kunnen helpen?
Marion. schreef: Nope helaas Marjolein, ook jij bent te laat dus![]()
![]()
Wist ze wel, want samen met mijn rugzak heb ik haar natuurlijk ook goede raad gegeven. Dus eigen schuld van MaryBelle schreef:Ik ben ook bang dat ze in het nest al besmet is geraakt, broertje Davey is volgens mij namelijk net zo gek. Arme Mary, die was toen nog geen lid van het forum en wist helemaal niet welke risico's ze liep met een golden.
Belle schreef:Marion. schreef: Nope helaas Marjolein, ook jij bent te laat dus![]()
![]()
Ik ben ook bang dat ze in het nest al besmet is geraakt, broertje Davey is volgens mij namelijk net zo gek. Arme Mary, die was toen nog geen lid van het forum en wist helemaal niet welke risico's ze liep met een golden.
Lach er maar ommassam schreef:och daar issie weer!
deze en het plakplastic topic!
smullen!
Eigenlijk moeten we Annelies haar bubbelbad-topic ook weer omhoog halen.Belle schreef:Lach er maar ommassam schreef:och daar issie weer!
deze en het plakplastic topic!
smullen!Makkelijk praten voor iemand die zelf geen goldens heeft en dus geen risico loopt. Wij zitten maar mooi mee
![]()
Ik was het topic al bijna weer vergeten, maar hij blijft terugkomen![]()
Een variatie op dit thema vind ik mensen die hun hond uitlaten (dus niet specifiek op zondag of in een natuurgebied, maarlihramj schreef:ik weet niet of jullie dit ook hebben. Maar wij gaan op zondag altijd bij een natuurgebiedje wandelen.
En oke honden mogen daar officeeel niet loslopen. Maar mijn honden luisteren goed.
En dan kom je er altijd gezinnetjes tegen in zondags kleren door de blub. Die als ze de honden alleen maar zien gelijk beginnen te mekkeren. Dadelijk worden hun kleren vies. Nou bij dit soort mensen moet ik altijd tot tien tellen.
Hebben jullie dit ook of ben ik de enige?