Ik gok van het boswandelenmaceresta schreef:Hoe kan Fien nu te weinig vacht hebben Marjoleine?

Trouwens, er zou toch meer gelet worden op dikke honden?
Ik zag bij de tollers 2 honden die alle 2 een 1U kregen en echt dik waren... :N:
Moderator: moderatorteam
Ik gok van het boswandelenmaceresta schreef:Hoe kan Fien nu te weinig vacht hebben Marjoleine?
Dat zou toch vreemd zijn, ik dacht dat er meer op de bouw van een hondje werd gelet....maar ja ik heb er geen verstand van. Je kunt Fientje niet uit het bos houdenMachie schreef:Ik gok van het boswandelenmaceresta schreef:Hoe kan Fien nu te weinig vacht hebben Marjoleine?
Trouwens, er zou toch meer gelet worden op dikke honden?
Ik zag bij de tollers 2 honden die alle 2 een 1U kregen en echt dik waren... :N:
Die kwamen dus niet op de showNanna schreef:Ik bedoelde het ook redelijk algemeen hoor. Moet je eens bij Puli's kijken. Als die vacht niet afhangt tot op de grond is het eigenlijk niet goed. Hoe hebben die hondjes dat ooit op de poesta gerooid?Marjoleine schreef:Nanna, bij de Hava's valt dat echt wel mee dus. Gelukkig wel.
Ernst ( triplefox) heeft beide dagen heel veel fotos gemaakt, maar die is nu op weg naar de Crufts, dus even geduld hebben.minhie schreef:Zijn er nog hele mooie fotos van de show?