Welk risico?!!!!yuri36 schreef:Op de eerste plaats heb ik al aangegeven dat ik niet van mening ben dat honden en wolven hetzelfde zijn. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, discussiëren daarover heeft geen zin.malinois schreef:Want??? wolven kookten hun vlees ook voor ze het aten?yuri36 schreef:
Ook al hebben honden een andere spijsvertering dan mensen, dat wil nog niet zeggen dat ze niet ziek kunnen worden van ziekteverwekkers overgedragen via rauw vlees.
![]()
Geef nu eens gewoon antwoord, welk groot risico lopen kvv honden tov brokken honden.
MAAR, zelfs ALS je zoals jij er wel van uitgaat dat ze (qua voeding dan toch) hetzelfde zijn, dan nog betekent dat niet dat rauw beter zou zijn, en koken slechter. Integendeel, onze voorvaderen, zeker voor de ontdekking van het vuur, hebben hun eten ook niet gekookt. Moeten wij dan ook maar weer rauw gaan eten? Integendeel, het koken van voedsel beschermt ons tegen allerlei nare kwalen.
Het risico dat een kvv hond loopt tov brokken heb ik al uitentreure proberen uit te leggen.
Dat risico is reëel.
Hoe GROOT dat risico is, dat je hond ziek wordt door ziekteverwekkers via rauw vlees, of superresistente bacterien zoals nu in de kip, dat weet niemand precies.
Het is een risico dat JIJ wil nemen. Dat is jouw goed recht. IK neem dat risico liever niet. En dat is ook mijn goed recht;-)
geef nu eens gewoon antwoord op een vraag die ik al 3 x gevraagd heb... ik krijg alleen maar gemorrel maar geen antwoorden op mijn vraag.