Casey schreef:[Zou het dan toch zou zijn dat in de farmacologische handboeken iets meer informatie staat dan op de websites die jij zo op google vindt? Is maar een suggestie hoor.
Kees
Laten we het hier dan maar bij houden.
Moderator: moderatorteam
Casey schreef:[Zou het dan toch zou zijn dat in de farmacologische handboeken iets meer informatie staat dan op de websites die jij zo op google vindt? Is maar een suggestie hoor.
Kees
Anne&Taar schreef:![]()
Laten we het hier dan maar bij houden.
Jakkes, dat klinkt niet best.*Ellen* schreef:Ik ben bang dat het wel iets ernstigs is. Ik ben geen dierenarts dus ik ga maar op mijn gevoel af.
Wat ik zei : het voelt aan als een broodje. Ze heeft veel nekvel dus aan de buitenkant zie je het niet. Maar het voelt echt hard aan, zijn niet de lymfeklieren lijkt me, het is heel compact.
En het groeit per dag.
Verder eet ze ook niet best, alleen lekkere hapjes ( toch maar gegeven) en ze had vanmiddag weer 39.4 als temp.
Ik maak me zorgen !!
Nou ja, vanavond maar even aan laten kijken.
Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt zeg*Ellen* schreef:Ik ben bang dat het wel iets ernstigs is. Ik ben geen dierenarts dus ik ga maar op mijn gevoel af.
Wat ik zei : het voelt aan als een broodje. Ze heeft veel nekvel dus aan de buitenkant zie je het niet. Maar het voelt echt hard aan, zijn niet de lymfeklieren lijkt me, het is heel compact.
En het groeit per dag.
Verder eet ze ook niet best, alleen lekkere hapjes ( toch maar gegeven) en ze had vanmiddag weer 39.4 als temp.
Ik maak me zorgen !!
Nou ja, vanavond maar even aan laten kijken.

TARAK
Dat is in elk geval heel erg fijn*Ellen* schreef:Van de operatie heeft ze volgens mij geen last meer. Erg actief is ze niet maar dat is ze zowiezo 's morgens nooit.
Haar buik ziet er prima uit, niet rood ofzo.

Ik ook.marian* schreef:Dat is in elk geval heel erg fijn*Ellen* schreef:Van de operatie heeft ze volgens mij geen last meer. Erg actief is ze niet maar dat is ze zowiezo 's morgens nooit.
Haar buik ziet er prima uit, niet rood ofzo.![]()
Maar ik blijf het eerlijk gezegd wel heel raar vinden dat die baarmoeder er zonder jullie toestemming uit is gegaan.

Boos ben ik niet meer, heeft toch geen nut.Rebble schreef:Wat heeft het gesprek met jou gedaan? Ben je nog steeds boos of kun je het standpunt van de da begrijpen? En dan die rotbultSterkte