Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oooh zo onbenullig
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Oooh zo onbenullig
Hier in de wijk kan Arie niet los, dus lopen we nu hij zo braaf is geworden met een 8 meter flex. Arie had wat energie dus ik zwaai wat in de rondte met een dikke rietstengel. Arie lekker fanatiek springt omhoog, ik draai me om, Arie ook maar dan in de lucht en beland dan met zijn volle gewicht op zijn rug. Hij was echt in 1 klap zijn adem kwijt :N: Wat een onbenul, volledig ergens voor gaan en nergens naar kijken. Jullie honden ook zo onbenullig?
-
Ayurveda
- Zeer actief
Re: Oooh zo onbenullig
Pulchra denkt dat hij een kat is en zit graag op de leuning van de bank, en is daar al geregeld af geflikkert, en toch doet hij het iedere keer weer! 

- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hoe vaak Onyx wel niet maar haar kop tegen de tafel aan is geknald.. je zou toch denken dat ze nu wel een keer weet dat dat ding daar staat 

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Roan had er in zn jonge jaren nogal een handje van om niet te kijken waar hij liep.
Hoe vaak die wel niet tegen een paal is gelopen of tegen een boom is geklapt.
1x rende hij zo hard tegen een boom aan dat hij op de grond viel en stuiptrekkingen kreeg.
Ik had t op dat moment echt niet meer van schrik, na een paar sec stond hij op schudde zich even uit en rende naar zn bal.
Hij heeft er gelukkig niets aan over gehouden.
Of die keer datie weer tegen een boom aan was geknald, zn hele oog hing zeg maar.
Daar heeftie wel last van gehad, was een soort van blauw oog zeg maar en hij zal vast wel erge hoofdpijn gehad hebben
Ditch valt altijd van de bank of t bed, zie je ineens 4 poten de lucht in vliegen en dan die kop die hij erbij trekt
Kenji neemt de 1 mtr haag wel eens mee, maar dat komt omdat ze hd heeft
Elena heeft een keer zo hard met een bal staan zwiepen dat ze hem los liet en hij keihard op haar kop belande
Nja en verder hebben ze allemaal wel eens een misrekening gemaakt en daarbij werd ik omver gelopen.
Met Roan was dat dan niet zo grappig meer, mn vader heeft me toen t bos uit moeten dragen want meneer was loeihard tegen mn knie geknalt
Hoe vaak die wel niet tegen een paal is gelopen of tegen een boom is geklapt.
1x rende hij zo hard tegen een boom aan dat hij op de grond viel en stuiptrekkingen kreeg.
Ik had t op dat moment echt niet meer van schrik, na een paar sec stond hij op schudde zich even uit en rende naar zn bal.
Hij heeft er gelukkig niets aan over gehouden.
Of die keer datie weer tegen een boom aan was geknald, zn hele oog hing zeg maar.
Daar heeftie wel last van gehad, was een soort van blauw oog zeg maar en hij zal vast wel erge hoofdpijn gehad hebben
Ditch valt altijd van de bank of t bed, zie je ineens 4 poten de lucht in vliegen en dan die kop die hij erbij trekt
Kenji neemt de 1 mtr haag wel eens mee, maar dat komt omdat ze hd heeft
Elena heeft een keer zo hard met een bal staan zwiepen dat ze hem los liet en hij keihard op haar kop belande
Nja en verder hebben ze allemaal wel eens een misrekening gemaakt en daarbij werd ik omver gelopen.
Met Roan was dat dan niet zo grappig meer, mn vader heeft me toen t bos uit moeten dragen want meneer was loeihard tegen mn knie geknalt
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Wij noemen dat hier "een lomp momentje"
En ZaZa heeft vaak van die momentjes:
Valt regelmatig (lees meerdere keren per dag) uit de bank
In de auto valt ze steeds naar voren of gewoon om bij remmen of een bocht
Ballen schieten uit er bek, in de sloot natuurlijk
En gisteren kwam ik thuis en liep ze haar waterbak omver om vervolgens in de waterplas te vallen. Zeiknat was ze.
En ZaZa heeft vaak van die momentjes:
Valt regelmatig (lees meerdere keren per dag) uit de bank
In de auto valt ze steeds naar voren of gewoon om bij remmen of een bocht
Ballen schieten uit er bek, in de sloot natuurlijk
En gisteren kwam ik thuis en liep ze haar waterbak omver om vervolgens in de waterplas te vallen. Zeiknat was ze.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ja, Jarah is zo onbenul. Als ik met hun eten bezig ben staat ze soms op de achterpoten te springen en af en toe springt ze dan zo hoog dat ze achterwaarts op haar rug valt.
En Nikkie is een keer zo hard tegen een boom geknalt dat ze op drie poten lopend de bosjes uitkwam.
En Nikkie is een keer zo hard tegen een boom geknalt dat ze op drie poten lopend de bosjes uitkwam.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
James loopt regelmatig ergens tegenop
Hij heeft regelmatig hoofdpijn geloof ik
Ook springt hij enorm hoog tegen het aanrecht op om de vaatdoek te pikken en dan ketst hij terug. Hij zit ook graag op zijn kont met zijn voorpoten in de lucht, maar dan moeten we echt één van zijn voorpoten vasthouden, anders valt hij gewoon achterover :N: Cardigans zijn volgens mij best wel lomp. Ik las laatst op Facebook dat er twee Cardigans zijn overleden toen ze tijdens het spelen vol tegen een boom aan renden...
- Elvis
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Elv is heel vaak ergens tegen aan geknald in dr enthousiasme. Ja die heeft al een paar bulten op dr koppie
Of vol gas met een tak van een meter door het kattenluik heen willen rennen. Die stond ineens stil. 
09-11-2010
22-05-2011
Ik mis je zo.

22-05-2011
Ik mis je zo.

- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Jänta is ook zo onbenullig, aja wij noemen haar "bulldozer" die kijkt absoluut niet waar ze loopt, wil ze bv op de hoekbank, naar de andere kant, kan dat volgens haar net zo goed rechtdoor ipv met de hoek mee te lopen, al dikwijls is ze zo van de bank geflikkerd, maar toch doet ze het elke keer weer
als ze buiten bv achter iets aan gaat en toevallig staat daar 1 van de volwassen honden hebben ze pech gehad want ze gaat gewoon rechtdoor
Guapa (Jänta's moeder
) "vergeet" wel eens dat ze in de lucht moet draaien en beland geregeld op haar kont of zij ofzo, ook gaat ze gewoon rechtdoor achter haar bal aan, of er nu iets in de weg staat of niet, zo is ze ook eens de beek ingeflikkerd, omdat ze "vergat" te springen :N:
shadow "vergeet" ook wel eens te draaien in de lucht, maar buiten dat is hij over het algemeen voorzichtig
als ze buiten bv achter iets aan gaat en toevallig staat daar 1 van de volwassen honden hebben ze pech gehad want ze gaat gewoon rechtdoor
Guapa (Jänta's moeder
shadow "vergeet" ook wel eens te draaien in de lucht, maar buiten dat is hij over het algemeen voorzichtig
- Renke
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): mengelmoesje corgi
Fred had vanmiddag twee van die momenten. Eerst tijdens de wandeling, hij pist tegen een paaltje aan en tilt daarbij de poot zo hoog op dat hij zichzelf omgooit. Daarna toen we weer thuis waren knalde hij tegen de deur aan. ik deed de deur open en ik ga dan eerst door de deur, Dit duurde Fred te lang en die zou tussen mij en de deur door. Dat paste niet dus kabam. We hebben achterhuis een picknicktafel staan met van die bankjes eraan, daar zit meneer graag bovenop vorige week regende het telkens en toen was dat ding glad, hij is er twee keer zowat afgekiepert omdat hij uitgleed en wat denk je? hij deed het de 3e keer gewoon weer 
groetjes van Renny & pootje van Fred
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Arie...prikkeldraad..elegant
soms ben ik jaloers op elegante honden
[url]ttp://www.hondenforum.nl/plaza/post4186635.ht ... d#p4186635[/url]
soms ben ik jaloers op elegante honden
[url]ttp://www.hondenforum.nl/plaza/post4186635.ht ... d#p4186635[/url]
Nanna schreef:Ik herken het helemaal niet. Ik heb zeker hele elegante honden![]()
De Puli's kunnen de mafste pirouettes maken ergens op een meter hoogte in de lucht, maar landen altijd trefzeker op hun pulivoeten.
En Topsi kan met 70 km/uur tussen twee gespannen prikkeldraaddraden doorschieten...ben ik niet altijd blij mee, maar het gaat goed.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ik heb regelmatig dat ik me voorover buig naar Skadi terwijl zij juist omhoog komt naar mij. Dan knallen we weer eens met de koppen tegen elkaar. En ziet vrouwtje weer sterretjes.
"Sjeezus, jullie zijn echt wel aan elkaar gewaagd qua lompheid, stelletje mutsen" zei mijn man de laatste keer dat 'ie dat zag gebeuren
"Sjeezus, jullie zijn echt wel aan elkaar gewaagd qua lompheid, stelletje mutsen" zei mijn man de laatste keer dat 'ie dat zag gebeuren
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
koentje
ik was eens met een labje aan het wandelen die, op onbekend terrein, van een flinke afstand af naar een muurtje rende en er direct overheen sprong.
Hij verwachtte waarschijnlijk water erachter, wat er ook was, maar wel enkele meters lager. Ik rende verschrikt erheen, keek naar beneden en zag hem enigzins croggy, staan....
Even later liep hij door, niets aan de hand. Het water was zo ondiep dat hij niet echt kon zwemmen. En stinken daarna!!!
Even later liep hij door, niets aan de hand. Het water was zo ondiep dat hij niet echt kon zwemmen. En stinken daarna!!!
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Ook ik herken het eigenlijk helemaal niet, Minyo was ook zeer elegant en liep netjes met zijn teentjes over een kabel heen bijv.
Wel is hij in zijn enthousiasme een keer tegen mijn kop geknalt. Toen had ik werkelijkwaar een hersenschudding en meneer natuurlijk niks. Maar dat was ook wel het klungeligste van hem.
Wel is hij in zijn enthousiasme een keer tegen mijn kop geknalt. Toen had ik werkelijkwaar een hersenschudding en meneer natuurlijk niks. Maar dat was ook wel het klungeligste van hem.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
alles hier boven heel herkenbaar.
Van de week Dina was als een achterlijk randdebiel langs het hek in de wei met de auto's aan het oprennen.
Ze hield de auto in de gaten met haar kop dus opzij.
Tjakka met een noodgang met haar kop tegen de boom.
En regelmatig datt ze elkaar omver lopen met een noodgang.
De poedels hier moeten elegant zijn
,maar hebbenn het lompe gedrag volgens mij van de boeffen over genomen. 
Van de week Dina was als een achterlijk randdebiel langs het hek in de wei met de auto's aan het oprennen.
Ze hield de auto in de gaten met haar kop dus opzij.
Tjakka met een noodgang met haar kop tegen de boom.
En regelmatig datt ze elkaar omver lopen met een noodgang.
De poedels hier moeten elegant zijn
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lillith
- Zeer actief
Een stukje onbenul. Ik verzorg Lils haar op tafel, zit er lekker ontspannen met de hond te prutten.
Is lil klaar zeg ik dat, ze smijt zich dan in mijn armen en we kroelen nog wat en ik zet haar neer.......
Hoe vaak ze haar poten niet vergeet neer te zetten, dan ligt ze plat op de grond,

Is lil klaar zeg ik dat, ze smijt zich dan in mijn armen en we kroelen nog wat en ik zet haar neer.......
Hoe vaak ze haar poten niet vergeet neer te zetten, dan ligt ze plat op de grond,
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ja hoor, Luna sprong laatst omhoog, was even vergeten dat ze op haar poten moest landen en knalde keihard met haar kop op straat. Het dreunde gewoon en ze liep ook even te wankelen daarna. En zo heeft ze wel meer van die dingen die keer op keer fout gaan, maar ze leert er niets van 

- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee, ook hier herken ik het niet echt op de manier die jullie omschrijven.
Bink was in z'n jonge jaren wel "wild" en erg druk in zijn bewegingen, maar zeker niet lomp.
Nu hij wat ouder is en af en toe nog wel eens iets wil doen wat hij vroeger wel kon,
"valt" hij of maakt hij wel eens een "halve salto" :N: en
heel soms neemt hij Murphy daarin mee
, wat ik uiteraard heel sneu vind voor allebei,
maar verder voor mij niet echt herkenbaar.
Murphy is altijd zeer elegant geweest (zeker voor een Staff) en nu hij op leeftijd is helemaal.
Amiga haalt haar neus op voor zulke "onhandigheden" en Perro, ja ach das een verhaal apart.
Perro is wel lomp in de zin van als hij omdraaid en jij staat daar toevallig dan gaat hij gerust op je tenen staan,
gewoon omdat hij zo'n "slagschip" is, maar verders is hij absoluut niet lomp of onhandig.
Bink was in z'n jonge jaren wel "wild" en erg druk in zijn bewegingen, maar zeker niet lomp.
Nu hij wat ouder is en af en toe nog wel eens iets wil doen wat hij vroeger wel kon,
"valt" hij of maakt hij wel eens een "halve salto" :N: en
heel soms neemt hij Murphy daarin mee
maar verder voor mij niet echt herkenbaar.
Murphy is altijd zeer elegant geweest (zeker voor een Staff) en nu hij op leeftijd is helemaal.
Amiga haalt haar neus op voor zulke "onhandigheden" en Perro, ja ach das een verhaal apart.
Perro is wel lomp in de zin van als hij omdraaid en jij staat daar toevallig dan gaat hij gerust op je tenen staan,
gewoon omdat hij zo'n "slagschip" is, maar verders is hij absoluut niet lomp of onhandig.
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
- xAmberx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar
Ik liep vanmorgen met Ziva naar het station. Aan de andere kant van de straat liep iemand met een hondje in de andere richting, Ziva volgt het hondje, draait dus haar hoofd om, om te kunnen blijven kijken en Pats! Lantarenpaal
En ze klapt inderdaad ook regelmatig tegen de tafel aan met haar koppie, daar let ik nu wat beter op, kan niet eecht goed zijn.
En ze klapt inderdaad ook regelmatig tegen de tafel aan met haar koppie, daar let ik nu wat beter op, kan niet eecht goed zijn.
- Indy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Mijn vorige hond (labje) was een maand of 5 oud toen ze uit de sloot wou drinken. De sloot had best wel een hoge kant dus ze kon er eigenlijk niet bij... Toen lag ze ineens in de sloot en kwam weer boven met zo'n kop van 'wat is er nou gebeurd?' :lol: Vanaf die dag wou ze elke dag zwemmen