Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat vinden jullie nou hiervan?
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- dagmar88
- Zeer actief
Re: wat vinden jullie nou hiervan?
sTefaniA schreef:Ik heb geen videocameradagmar88 schreef:sTefaniA schreef:Ik zie het verschil niet tussen zelf dat touw vasthouden of het aan een muur ofzo vastbinden.
Ik doe flirtpole met Diesel, en dat ziet er ook debiel uit. Ik heb een borstelsteel met een touw eraan en aan het uiteinde een oude sok, en maar hengelen en Diesel maar rennen om die sok te pakken.Zolang hond en baas lol hebben en niemand lastig vallen maakt het toch niet uit of het er stom uitziet
filmpje?!
gelukkig maar

Ze werd me toch kwáád dat ze dat ding niet te pakken kreeg :N: En begon er op te mopperen

Na afloop was ze wel bijzonder trots en een beetje moe

Daarna nog even een heel snel rondje... Er wordt bij mij in de buurt nogal veel gepatrouilleerd omdat er veel huizen leeg staan vanwege de sloop binnenkort.
Leek me erg lullig om in m'n roze pyamabroek aangehouden te worden met een ijzeren stok en een los lopende stafford

- dagmar88
- Zeer actief
:N: Ik ken er één die hetzelfde deed met de neus van de keurmeester...Valerie schreef:Ik ken ook chihuahuas die dat doen
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Verbieden die handeldagmar88 schreef::N: Ik ken er één die hetzelfde deed met de neus van de keurmeester...Valerie schreef:Ik ken ook chihuahuas die dat doen

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Ik hang ze niet in de boom, het zijn geen eikels, hoewel Arie....
Maar verder interesseert het mij niks. Leuk als baasjes en hun hondjes samen iets doen wat ze allebei leuk vinden of dat nu flyball, frisbeeen of boomhangen is

Maar verder interesseert het mij niks. Leuk als baasjes en hun hondjes samen iets doen wat ze allebei leuk vinden of dat nu flyball, frisbeeen of boomhangen is
-
- Zeer actief
Bomen zijn een no go area. Geen gehang in takken. Vind ik zonde. Joe mag alleen maar zijn poot optillen tegen een boom. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ze ook nog nooit uit zichzelf een tak hebben opgezocht om in te gaan hangen. Hooguit de takken die op de grond liggen willen nog wel eens door de versnipperaar gaan.