Morgen even de camera meenemen en proberen wat foto's te maken
Trouwens ook nog even een trots momentje, Sjappie heeft heerlijk met een andere reu gespeelt. Dat was lang geleden
edit : toevoeging
Moderator: moderatorteam

Lekkerbouvierpoedel schreef:Moet je hier komen.
Wilde ganzen die overal grazen en met knallen weggejaagd worden en dus in grote getalen over je kop razen .
En ook hordes spreeuwen .
En 2 tamme ganzen van de buurman die in mijn vijver zwemmen en de boel onder schijten.

Gewoon een regenpak aan en de tuinslang thuis klaar leggen zodat je man je kan schoonspuiten na het uitlaten.thianda schreef:Lekkerbouvierpoedel schreef:Moet je hier komen.
Wilde ganzen die overal grazen en met knallen weggejaagd worden en dus in grote getalen over je kop razen .
En 2 tamme ganzen van de buurman die in mijn vijver zwemmen en de boel onder schijten.

bouvierpoedel schreef:Gewoon een regenpak aan en de tuinslang thuis klaar leggen zodat je man je kan schoonspuiten na het uitlaten.thianda schreef:Lekkerbouvierpoedel schreef:Moet je hier komen.