ik ben nieuw op dit forum en ik heb me aangemeld omdat ik binnekort een chihuahua krijg (binnen 53dagen om exact te zijn).
Ik krijg de pup van een vriendin van mij dus krijg ik de pup ook gratis
Beide ouders zijn getest maar ik weet niet op wat want ik weet niet veel over chihuahuas en ik vertrouw erop dat mijn vriendin me een supergezonde pup geeft
Zoals ik al eens zei ; ik weet niet heel veel over de chi, ik heb er wel al heeeel veel over gelezen op het internet, maar daar vind ik niet veel over de opvoeding enzo ..
Nu is er nog een probleem .. die vriendin woont in Servië en ik ga de pup halen in de paasvakantie maar dus van Servië tot België is wel ver.
Iemand zei me dat de chi een suikerval kan krijgen en dat ie dan flauwvalt en als je dan niet weet wat je moet doen dat ie dan kan sterven
maar iemand anders zei me dan ; als je genoeg snoepjes en eten en drinken mee hebt voor de pup en als je wat vaker stopt, dan denk ik niet dat de pup een suikerval zal krijgen .
Jullie zullen wel veeel meer info hebben voor mij denk ik .. (a)
Ik heb ook foto's van de pups maar ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen :s
Het is een reutje ; zwart me wit masker, witte pootjes, wit puntstaartje en bruine wangen en wenkbrauwen.
En nog een teefje ; Beige-achtig met een wit masker, witte pootjes en een wit staartpuntje
ik wil ook foto's van de Mama (Luna) plaatsen maar ik weet niet hoe .. ;s
Zijn er ook naamsuggesties voor BEIDE chi's ?
Alvast bedankt !