Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verzekering Proteq
Moderator: moderatorteam
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Verzekering Proteq
Knoeppie is nooit verzekerd geweest. Als pup hebben we haar proberen aan te melden maar omdat ze een aangeboren hartkwaal had wilde ze haar enkel voor een vermogen aan extra kosten aannemen.
Vorig jaar hebben we uitzonderlijk veel kosten gehad door het opeten van een stuk tennisbal en het verwijderen van een stuk darm en dat heeft me aan het denken gezet.
Zou zoiets vergoed worden? Ik doe er alles aan dit te voorkomen dus ga er niet van uit dat het nog eens zal gebeuren maar stel ze was verzekerd geweest, was het dan vergoed?
Ik heb de polisvoorwaarden gelezen maar kom er niet zo goed uit.
Ze is 8 jaar en haar verzekering zal ruim 27 euro per maand bedragen. Is dit de moeite waard wat betreft de vergoedingen?
Er zijn hier vast een heleboel mensen aanwezig die ervaring met Proteq hebben.
Vorig jaar hebben we uitzonderlijk veel kosten gehad door het opeten van een stuk tennisbal en het verwijderen van een stuk darm en dat heeft me aan het denken gezet.
Zou zoiets vergoed worden? Ik doe er alles aan dit te voorkomen dus ga er niet van uit dat het nog eens zal gebeuren maar stel ze was verzekerd geweest, was het dan vergoed?
Ik heb de polisvoorwaarden gelezen maar kom er niet zo goed uit.
Ze is 8 jaar en haar verzekering zal ruim 27 euro per maand bedragen. Is dit de moeite waard wat betreft de vergoedingen?
Er zijn hier vast een heleboel mensen aanwezig die ervaring met Proteq hebben.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Mariskah
- Actief
- Mijn ras(sen): 50% Rottweiler, 25% Berner Sennen, 25% Appenseller Sennen
Re: Verzekering Proteq
Ja hoor, die dingen worden gewoon vergoed. Ze zullen hooguit alles wat met het hart te maken heeft uitsluiten. (en evt. andere dingen waarvan nu al bekend is dat ze vaak problemen mee gehad heeft)
Als je ze aanmeld, heb je wel 1 maand wachttijd.
Als je ze aanmeld, heb je wel 1 maand wachttijd.
- Knoeppie
- Zeer actief
Hartklachten heeft ze niet meer, na 2 jaar is ze goed gekeurd maar heb mij nooit eerder beseft dat ik haar dan weer aan kon melden
Dat had zomaar ineens 3500 euro kunnen schelen vorig jaar maar daar denk ik maar niet teveel bij na
Dat had zomaar ineens 3500 euro kunnen schelen vorig jaar maar daar denk ik maar niet teveel bij na

- Moos
- Zeer actief
Ik weet dat ik Moos niet verzekerd heb omdat hij een keer een hotspot gehad had (je moet eerlijk zijn over de medische geschiedenis, dus ik had een uitdraai van zijn "dossier" van de DA meegestuurd), en ze toen meteen alles wat met de huid te maken had uitsloten. Dus ik zie ze er wel voor aan eigenlijk om bij Knoeppie dan alles wat met maag/darmen te maken heeft uit te gaan sluiten. Maar je kan het altijd aanvragen 

- Knoeppie
- Zeer actief
Maar ik neem aan dat ik eerst eventuele uitsluitingen krijg en dan pas verzekerd ben. Niet dat ik er dan niet meer onderuit kan ofzo?

- Moos
- Zeer actief
Ja, want zo besloot ik dus Moos niet te verzekerenKnoeppie schreef:Maar ik neem aan dat ik eerst eventuele uitsluitingen krijg en dan pas verzekerd ben. Niet dat ik er dan niet meer onderuit kan ofzo?

- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik heb alleen de pup verzekerd bij petplan...voor een jaar..als ik er naar mijn mening het eerste jaar niet genoeg gebruik van hoef te maken (laten we het hopen) dan zeg ik hem af...het voordeel van petplan is dat ze ook de vaccinaties en ontwormen vergoeden.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Knoeppie
- Zeer actief
Dat zijn dingen die ik voor Knoeppie niet nodig heb maar voor een pup is dat natuurlijk anders. Maar Knoeppie is 8 dus de kans op kwaaltjes ed. word alleen maar groter, zodoende kwam ik op dit idee.RachelleAmericanBulldog schreef:ik heb alleen de pup verzekerd bij petplan...voor een jaar..als ik er naar mijn mening het eerste jaar niet genoeg gebruik van hoef te maken (laten we het hopen) dan zeg ik hem af...het voordeel van petplan is dat ze ook de vaccinaties en ontwormen vergoeden.

- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Knoeppie schreef:Dat zijn dingen die ik voor Knoeppie niet nodig heb maar voor een pup is dat natuurlijk anders. Maar Knoeppie is 8 dus de kans op kwaaltjes ed. word alleen maar groter, zodoende kwam ik op dit idee.RachelleAmericanBulldog schreef:ik heb alleen de pup verzekerd bij petplan...voor een jaar..als ik er naar mijn mening het eerste jaar niet genoeg gebruik van hoef te maken (laten we het hopen) dan zeg ik hem af...het voordeel van petplan is dat ze ook de vaccinaties en ontwormen vergoeden.
ja ik was ook aan het twijfelen..wel of niet verzekeren...met shaggy zouden we het door de jaren makkelijk eruit gehaald hebben..met nina nooit..die heeft echt nooit iets...dus vandaar dat ik nu voor een jaar gekozen heb..als een soort van try out haha

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Mariskah
- Actief
- Mijn ras(sen): 50% Rottweiler, 25% Berner Sennen, 25% Appenseller Sennen
Nou... naar wat ik gehoord heb komen de heupen weer terug in het pakket; dat is nu nog in alle gevallen uitgesloten...Moos schreef: Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat ze lakser zijn geworden :N:![]()
Ze vragen inderdaad altijd of je het laatste jaar nog bij een dierenarts geweest bent, en zo ja waarvoor. Sommige problemen sluiten ze dan voor goed uit, maar soms ook maar voor 6 maanden.
Mijn hond had net een geschiedenis achter de rug van 6 maanden met een ingescheurde kruisband. Heb vermeld dat hij daar in het laatste jaar voor behandeld was, maar op dat moment weer zonder medicatie en klachtenvrij was. Ik had dus ook verwacht dat dit op zijn minst voor 6 maanden werd uitgesloten. Maar dat was niet het geval.