heb hem als herplaatser toen hij 2 jaar was over gekocht van een Marokkaans gezin met als reden vrouw allergisch en we gaan op vakantie naar Marokko voor 8 weken
en zag m in de tuin zitten in een metalen bench en vondt hem vreselijk zielig
en daarnaast zag ik dat die heel bang voor die mensen was dus de keus was snel gemaakt om hem mee te nemen en al mn spaar geld als 12 jarige te geven in ruil voor die hond al was het eigenlijk niet wat ik zocht
door de jaren heen heb ik veel met hem mee gemaakt leuke dingen maar ook zeker minder leuke dingen
en hij had ook chronische oorontsteking met regelmatig zalfen had hij er weinig last van
in november 2010 kreeg hij smorgens een weg valler dat vondt ik heel vreemd voor hem dus meteen naar de da
en het bleek een gescheurd trommelvlies te zijn nou toen storte ik echt in was een week voor mijn verjaardag en had me al voorgenomen om niks met me verjaardag te doen ging er ook helemaal vanuit dat het einde verhaal zou zijn
maar gelukkig ging het steeds beter met hem dus maar besloten om toch me verjaardag maar te vieren voor me moeder omdat die ook op die dag jarig is
en tot nu toe gaat het nog steeds redelijk met hem met ups en downs geen weg valler meer gelukkig en afentoe weer pijn aan zn oor dan zalf ik het weer en gaat het wel weer een paar dagen
maar goed nu is hij 12 en ook al lijkt hij 10 jaar ouder geworden lichaamelijk is hij nog wel gezond en hoop dat hij nog lang bij mij mag blijven hij is en blijft voor mij het leukste en het meeste betekenen van al mn honden die ik heb gehad of heb
http://frank-bobby.hyves.nl/album/49989 ... 64/0/r13-/ dat kleine hondje op de foto is bobby