idd zeg jeeesus wat een piiiep gasten daar zou ik nou never nooit meer naar toe gaan! gewoon je hondje voor niks gecastereerd! uit een gezonde hond zonder dat de baas dat zomaar had gewild!!dagmar88 schreef:Wat een onzin zeg. Dit is geen mekkeren, dit is wat mij betreft een hele terechte klacht en zelf zou ik nooit meer naar die dierenarts gaan en zeker niet betalen. Zijn ze nou helemaal, een gezond lichaamsdeel uit mijn hond snijden zonder dat te overleggen.fes/lou schreef:Sja, ze vertoonde alle symptomen blijkbaar. Wat nou als ze dr open en dicht hadden gemaakt zonder de baarmoeder te verwijderen, had je hetzelfde moeten betalen. Had je dan gemekkerd omdat ze niks gedaan hadden en ook niet betaald?![]()
Wat als ze nou dachten dat ze een tumor in één pootje had en tijdens het open maken bleek dat het wat anders was? Zou jij dan blij worden wanneer je je hond toch maar met drie poten weer terug kreeg?
Fijn ook, bij een hond die toch al ziek is en en waarbij narcose een bijzonder hoog risico is...
verder gewoon 100% eens met bovenstaande! dit ga je toch geen gemekker noemen :S