Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gilpa

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Gilpa

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Iemand hier die ervaring heeft met Gilpa hondenvoer ? Ik zat net wat te zoeken en kwam het tegen. Het spreekt me wel aan en ben benieuwd naar ervaringen.
SuzieC1970
Zeer actief

Re: Gilpa

Helemaal niemand die het kent ? Ik dacht dat ik hier toch wel redelijke kans had dat iemand me er meer over kon vertellen...maar helaas..
SuzieC1970
Zeer actief

http://www.gilpa.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.webwinkel.renske.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door SuzieC1970 op 11 mar 2011 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Aha, Renske ken ik wel!

Ik geef het wel is als ik geen smuldier in huis heb (dit krijgen ze ongeveer 1x per week) alleen is dit volgens mij wel meer een gekookt prutje dan echt vers vlees.

Ze vinden het erg lekker dat wel en ik merk geen verandering aan de ontlasting, maar ik voer het maar 1x per week dus kan niet precies zeggen hoe een hond het er op zal doen

wel dat het erg prijzig is! Maar handig als je een keer geen plek in de vriezer hebt ;) hier liggen er standaard een paar pakjes in de kast.
Afbeelding
SuzieC1970
Zeer actief

Ayurveda schreef:Aha, Renske ken ik wel!

Ik geef het wel is als ik geen smuldier in huis heb (dit krijgen ze ongeveer 1x per week) alleen is dit volgens mij wel meer een gekookt prutje dan echt vers vlees.

Ze vinden het erg lekker dat wel en ik merk geen verandering aan de ontlasting, maar ik voer het maar 1x per week dus kan niet precies zeggen hoe een hond het er op zal doen

wel dat het erg prijzig is! Maar handig als je een keer geen plek in de vriezer hebt ;) hier liggen er standaard een paar pakjes in de kast.
Ja, die pakjes van renske ken ik ook maar daar fging het mij niet om . Het ging mij om het merk Gilpa, wat Renske ook verkoopt. Ik had gehoopt dat er hier iemand ervaring mee zou hebben en me kon vertellen hoe het beviel...
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

SuzieC1970 schreef:
Ayurveda schreef:Aha, Renske ken ik wel!

Ja, die pakjes van renske ken ik ook maar daar fging het mij niet om . Het ging mij om het merk Gilpa, wat Renske ook verkoopt. Ik had gehoopt dat er hier iemand ervaring mee zou hebben en me kon vertellen hoe het beviel...
O sorry dan heb ik vast verkeerd gelezen, ik dacht dat het hetzelfde was ;) :engel:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”