Ja die vind ik ook zo leukkrullie schreef:ahhh die bovenste.

Moderator: moderatorteam
Ja die vind ik ook zo leukkrullie schreef:ahhh die bovenste.
Dat is Iarafes/lou schreef:Ik ben vliefd op deze, of het reu of teef is weet ik niet...
Die is al weer opgehaald begreep ik uit ons telefoongesprek van nu netfes/lou schreef:Dat 3e terrierachtige hondje hoort niet in dit nest begreep ik, was ergens anders gevonden, maar ze had hem er toch maar bijgedaan.
Dat begreep ik vanorgen uit de mail
Denise. schreef:
Wil jij hem niet dan?tineke schreef:Denise. schreef:
Ja deze vind ik leuk,een reutje van een half jaar , een beetje fila achtig en dat is altijd
Ja heel graag ,maar ik denk dat Jan wat minder enthousiast isDenise. schreef:Wil jij hem niet dan?
Oh wat jammertineke schreef:Ja heel graag ,maar ik denk dat Jan wat minder enthousiast isDenise. schreef:Wil jij hem niet dan?
ohwww wat een dotje Tineke!!tineke schreef:En deze komt hier in opvangDenise. schreef:Nou hier komt een teefje in de opvang.![]()
tineke schreef:Denise. schreef:Hier foto's van de pups.
![]()
laeken schreef:Zou het niet gewoon een restantje pups zijn? Ik zie totaal geen overeenkomsten tussen de pups en ik vind ze ook al totaal niet op een puli lijken.Verder lijken ze me ook verre van even oud zo op het eerste gezicht. Er zit een soort husky-akita achtig geval bij en hoe moet die nu uit een puli-moeder komen? Die ziet er minstens 2 keer zou oud uit als de pup die Tineke neemt. Maargoed, miksen kunnen nogal bizarre nesten geven natuurlijk. Zeker met meerdere vaders. Ze doen mij echter denken aan een opruim-actie van een lokale dierenwinkel die pups over had. :N: Want genetisch gezien begrijp ik niks van deze pups als ze uit een puli moeten komen.
Wel heel leuk dat zoveel mensen voor ze in de bres springen. Dan hebben ze in elk geval een goede kans op een normaal hondenleven.
Oh wouw inderdaad! Die lijken erg op elkaarNuyvilaq schreef:![]()
Zoek de verschillen
Ze lijken inderdaad wel heel erg op elkaarNuyvilaq schreef:![]()
Zoek de verschillen
Tiny schreef: Ze lijken inderdaad wel heel erg op elkaar
Samen delenMagic schreef:Wat een bekkie, die wil ik welTiny schreef:
![]()
laeken schreef:
Zijn er pups doodgegaan? Waar zijn de pups met de brede blesjes? De bruine met bles bv? Ik zie niet helemaal dezelfde hondjes in die zak als op deze foto's. Doet niks af aan dat het goed is ze te halen, maar ik denk dat er wat hondjes bijgedaan worden die niet in die zak gezeten hebben en ik denk dat er wat hondjes uit de zak dood of weg zijn. Immers je ziet er bv al meteen 2 met een flinke bles. Die zie ik nu niet meer.
Eind maart toch?Nanna schreef:Margaret was overigens van plan om de puppies zèlf op te halen, ik meen iets van eind april.
Eind maartNanna schreef:Margaret was overigens van plan om de puppies zèlf op te halen, ik meen iets van eind april.
Leuk mens trouwens is hetNanna schreef:O.tineke schreef:Eind maartNanna schreef:Margaret was overigens van plan om de puppies zèlf op te halen, ik meen iets van eind april.
Nou zeker.Nanna schreef:Ja, Margaret is een echte goeierd.tineke schreef: Leuk mens trouwens is het