Dat is m'n eigen dierenkliniek

Had dat nog nooit gezien op hun site. Ik heb het ook langzaam opgebouwd bij haar. Niet persé volgens dat schema, maar wel volgens m'n eigen inzicht, rustig aan. Zit nu op een klein half uurtje.
Misschien maak ik me te druk om hoe ze loopt. Ze doet het lekker. Volgens de da zat ze heel goed in haar spieren de laaste keer met de enting. (en toen fietste ik nog niet eens zo lang)
Ze vind het gewoon prettig om lekker even los te gaan. En met begin en einde moet ze even rustig lopen van mij.
Ik wil het eigenlijk wel verder uitbouwen. Maar daar is ze misschien nog wat jong voor. Langzaamaan opbouwen dus. 25klm moet te doen zijn dus. (nu nog niet... maar toekomst gericht)
We hebben er allebei plezier van, dus waarom niet. Ook super goed voor mijn conditie!
Het nieuwtje is er af, en ze gaat nu pas harder lopen, volgens mij dus in galop. In het begin deed het rustiger aan. Maar ze heeft er gewoon lol in zo.
Of misschien moet ik wat meer rustiger aan fietsen, zodat ze wel gewoon móét lopen. Dat ze niet in galop kán. Of af en toe een stukje tussendoor.