Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

In mijn sas met het fietsmandje.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

In mijn sas met het fietsmandje.

Ongelezen bericht door Moos »

:mrgreen:

Je kan hier in de omgeving vanuit huis prachtig fietsen (met hond deels aangelijnd, deels los). Ik deed dat wel al regelmatig, met Vera dus naast de fiets en Saar in het mandje. Maar ik had voor Saar een mandje achterop, en dat vond ik helemaal niet gezellig :19: Het is net alsof ze niet mee is haast, en met echt koud weer kon ik ook niet zien of ze zat te bibberen, of of ze nog een beetje goed onder de fleecedeken zat. Mandje voorop de fiets heb ik wel geprobeerd te kopen jaren geleden, maar die pasten allemaal niet op mijn stuur.

Maar vanmiddag heeft de eigenaar van de dierenwinkel hier me helpen zoeken naar een goed mandje, en de boel zo verbogen voor me ( :engel: ) dat het wel past. Ik ben er helemaal blij mee :cheer: Saar zit als een koningin voorop de fiets om zich heen te loeren, en ik kan zorgen dat ze goed ingepakt blijft met dit weer. Veeeeeel gezelliger, fietsen met beide hondjes in zicht :ok: Ik had voordat ik langs de dierenwinkel ging, na mijn werk al een uur gelopen/gebald met de zwieper met Vera, maar ja, na aanschaf van het mandje moest ze natuurlijk ook nog een stuk mee aan de fiets. Die hoor ik niet meer vanavond denk ik :F: En nu zullen we ook wel weer vaker even de fiets pakken :lol1:
Afbeelding
Ayurveda
Zeer actief

Re: In mijn sas met het fietsmandje.

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Super!
Ik heb ook wel eens met de hondjes in een fietsmandje gefietst.
Tegenwoordig heb ik een fietskar (officieel zo een voor kinderen) waar ze lekker in kunnen :D
En dan kan de beeb straks in een fiets stoeltje ;)
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ik heb ook een fietskar, maar tegen de tijd dat ik die achter de fiets gehangen heb, heb ik al geen zin meer om leuk te gaan fietsen :mrgreen:
Afbeelding
Ayurveda
Zeer actief

ow... ik schuif 1 stalen buisje om de pen die standaard aan mn fiets gemonteerd is en zet deze vast met een pin, en klaar is kees :D
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ayurveda schreef:ow... ik schuif 1 stalen buisje om de pen die standaard aan mn fiets gemonteerd is en zet deze vast met een pin, en klaar is kees :D
Ja, ik ook :mrgreen: Maar dan moet eerst fiets en kar uit de berging, en dan die kar uitklappen, en dan achter de fiets hangen. En dat vind ik teveel werk :engel: En voor alleen Saar een hele fietskar achter de fiets hangen is ook wat overdreven hihi. Maar het zijn handige dingen ook hoor, die fietskarren :ok: Heb Vera als pup er ook veel in gehad.
Afbeelding
Ayurveda
Zeer actief

Ja dat uit de berging halen heb je wel een punt, al staat bij mij de kar gewoon uitgeklapt in de berging maar idd ik moet ook een trapje op en door een deur die niet open blijft staan ;)

Okeey okeey, fietsmandjes zijn idd veel handiger ;) :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”