Dan zullen we ook maar ff onze kant van de wandeling vertellen he

We hadden om 14.00 uur afgesproken op het bospad bij het water…
Nou als je daar dus over dat pad heen wilt rijden heb je dus echt wel een TANK ofzo nodig..
Jeetje mina wat is dat pad in de loop de jaren verslechterd zeg.
Manon was er al met Honey wat een plaatje is dat zeg…ze had een mooi roze jasje aan want het dametje was net geschoren…iekssss koud hoor…
Ik heb me ff netjes voor gesteld en toen mijn 2 dames Cayuse en Dyani ook uit de auto gehaald.
Cayuse zag Honey en dacht is dat voor iets…dat jasje had een heel groot aantrekkingskracht op d’r en ze wou d’r steeds wel ff omrennen.
Of als een handtasje gaan dragen

Cayuse heeft nog ff laten zien hoe ze heel charmant het zand naar beneden kon rollen…zucht.

Ff later kwamen er nog twee dames aan dus weer ff netjes voor gesteld en toen was het nog ff wachten op Maureen.
Het was inmiddels 14.10 uur en nog GEEN Maureen kwamen we op het idee om maar naar het andere pad te gaan lopen..en jawel wie staat daar yep Maureen…hahahaha.
Toen kon dus de wandeling beginnen…
Vanaf de 1e seconde was Elmo al verliefd op Dyani en Macho zag d’r ook wel zitten…

We gaan op weg..

Ik ben maar voorop gaan lopen want het spul was nog al lomp al zeg ik het zelf..

Zo kreeg Wendy een heerlijke knal op d’r knieschijf en Linda ging zelfs helemaal gevloerd… :N:
Sja en daar hebben de dames natuurlijk GEEN foto van gemaakt

Macho vond Honey wel een heel lekker ding, maar ook Honey zag dit heerschap niet zo zitten.

Mooie Macy bleef lekker bij haar vrouwtje in de buurt zo had ze geen last van die lompe beesten.

Poging 767 van Elmo ze zeggen wel de aanhouder wint...

We kwamen bij een bankje aan waar natuurlijk ff geposeerd moest worden, daar dachten Elmo, Macy en Honey toch net ff anders over
en hadden daar dus GEEN zin in.

Macho had er geen probleem mee zo zat hij lekker dichtbij de twee boevendames…
En stukje bij beetje schuifelde hij dichterbij...(nahja Wendy knalde hem er zo tussen maar dat staat zo lullig he als je dat schrijft)

Dyani zit hem hier echt zo aan te kijken nog een klein stukje verder jochie en je bent van MIJ...

Mijn mooie meiden

Honey wou wel ff alleen poseren ze ging er helemaal voor zitten

We gingen weer op pad en de heren werden wat opdringeriger wat nogal wat botsingen veroorzaakte bij ons wandelende dames…
Dus Ger zegt ik ga wel ff achteraan lopen heb je daar geen last van.

Mijn knappe meiden links van me en rechts zie je keurig Elmo de boel in de gaten houden.

Maureen roept hem bij zich wat hij ook keurig doet en mijn meiden gaan zelfs wat vooruit…tot yep daar komt het heerschap weer aan…
Aanvalluhhhhhhhhhhhhhh

Onderweg nog ff wat boomstammetjes gesprongen…

Honey denkt hier vast en zeker van ohw nee he daar komen die tientonners weer aan.

Jawel ook Honey kan erover heen springen alleen de foto’s mislukten steeds, op een gegeven moment gaven de dames
het op maar Honey bleef zeker een minuut zo staan van: ik verzet GEEN stap meer...

Elmo heeft een modderplas gevonden

De dames doen dapper met hem mee, Macho ging alleen met zijn voetjes erin.

Elmo doet een poging bij Cayuse en ja hoor eindelijk zien we haar tandjes :lol:

We lopen weer verder en Elmo opent weer zijn charmeoffensief richting Dyani.

Alleen is mijn meisje hem nu toch meer dan zat…tis alleen zo’n tutje dat ze hem NIET ff goed op zijn plek zet.
Het heerschap is namelijk NIET van haar geblaf onder de indruk...

Macy houdt het gebeuren allemaal van een afstandje in de gaten zij vindt haar vrouwtje stukken belangrijker dan die andere honden.
Ik heb het heel leuk gevonden en het is zeker voor herhaling vatbaar…

Gerda