Dat liet Gol zich geen twee keer zeggen natuurlijk en die lag binnen afzienbare periode met vier pootjes in de lucht op de heerlijke loungebank
Manipulatief wijf
Moderator: moderatorteam
Echt he, koppie beetje scheef en dan van die enorme ogen.. En als je dan geen sjoege geeft met een diepe zucht de kop op de poten leggen.krullie schreef:tuurlijk wie kan dan ook de ogen van een retriever weerstaan?

Ohh ik heb precíes dezelfde hond.. maar dan een blonde!!Gollum schreef:Echt he, koppie beetje scheef en dan van die enorme ogen.. En als je dan geen sjoege geeft met een diepe zucht de kop op de poten leggen.krullie schreef:tuurlijk wie kan dan ook de ogen van een retriever weerstaan?
Ik heb er ook af en toe moeite mee hoor, om dat te weerstaan
Dan heb ik Retrievers in een verkeerd jasjekrullie schreef:tuurlijk wie kan dan ook de ogen van een retriever weerstaan?
hahaha ik kom verschillende hondjes tegen die die eigenschap bezitten. Teckels, Swiffers, een enkele herder en laatst kwam ik ook een husky tegen die ik zo mijn portomonnee zou geven, zo ontzettend zielig kon hij kijkenLiesbeth schreef:Dan heb ik Retrievers in een verkeerd jasjekrullie schreef:tuurlijk wie kan dan ook de ogen van een retriever weerstaan?.