Wat is dit?????
Ik heb dit met eerdere honden nog nooit meegemaakt.
Moderator: moderatorteam

Ok, dank je. Heb ik dat?Miranda schreef:LOL!
Heel herkenbaar hoor![]()
Je hebt gewoon een dramaqueen. Oftewel een witje in vermomming

Renke schreef:moet echt heel erg lachen hierom hahaha
ben mezelf een keer helemaal lam geschrokken van de beagle van mijn moeder (was vroeger mijn beagle toen ik nog thuis woonde) Die zou ik aan de riem doen terwijl ik haar zelf op de arm had. Kreeg ze haar flapoor tussen de knip, gilde ze moord en brand. Van schrik stond ik ook met de tranen in de ogen. Komt mijn moeder aangerend die dacht minstens dat Pepper vermoord werd, later konden we er wel om lachen.

Ma-Rianne schreef:’T is wel een stabij, he? Die kunnen best wel met een hoop vertoon reageren op iets wat niks voorstelt.
Turbo! schreef:Ach ja ik heb hier Homootje Lycan, Nou als die wat heeft gilt hij eerst zo hard dat de ramen barsten.
(en der is dan heel weinig aan de hand) Om zich vervolgens terug te trekken in de bench en daar de komende 4 uur niet meer uit te verschijnen. Waag het niet om te vragen Wat is er Lycan want dan trekt hij zich nog verder terug en telt er nog een uurtje bij.
HAHAMiranda schreef:Gisteren stond ik even te kletsen met een dame die een borderterrier heeft. We hadden allebei de honden bij ons. Ik ga wat anders staan en stap daarbij op de staart van Skadi. Niet eens met mijn volle gewicht want ik had het direct in de gaten. Ze krijste uit volle borst, en hóóg (denk glazen die barsten)![]()
De vrouw van de bt zei tegen me "Geeft niks hoor". Die dacht dat ik op haar hond was gaan staan. Toen ik zei dat het Skadi was, dat ik op haar staart was gaan staan, was ze stomverbaasd dat er zo'n hoge gil uit zo'n grote hond kon komen. En dat een herder zich zo aan kon stellen.
Marjoleine schreef:Stabijs doen dat
Die gillen moord en brand als ze gedekt worden, als de eerste pup eruit komt, als je er tegen aan loopt (zacht dus, niet hard), als ze spelen, als ze schrikken, kortom: die gillen bij het minste of geringste.
En hard!:N:
Je moet maar zo denken: je mist nooit een verwonding.![]()
Bij wetters is dat wel anders, die piepen nog niet als je ze letterlijk op het bot kijkt (jawel, echt).
Maar stabijs...![]()