Moderator: moderatorteam
is sable dan echt de kleur of het patroon? en waar komt dat sable vandaan?Marjoleine schreef:Het is sable.
Geen idee hoe ze het in het ras noemen, maar sable is wat het genetisch is.

Ik had niet gedacht dat je dit zwart zou noemen. ooit ga ik het misschien snappen met die kleuren.Marjoleine schreef:Hoe bedoel je precies, waar komt het vandaan?
Ze is zwart en het patroon is sable. En dan krijg je dit dus

Ik dacht uit eerdere postings van Marjoleine te hebben begrepen dat de hond met een zwarte neus zwart is en met een bruine neus bruin. Dus daarom dus zwart in dit geval?kiki78 schreef:Ik had niet gedacht dat je dit zwart zou noemen. ooit ga ik het misschien snappen met die kleuren.Marjoleine schreef:Hoe bedoel je precies, waar komt het vandaan?
Ze is zwart en het patroon is sable. En dan krijg je dit dus
oke de volgende keer als ik bij de dierenarts kom zal ik het in de computer laten veranderen naar coupe soleil. Denk dat ze me raar aankijken.yamie schreef:coupe soleil zei ik toch![]()

Dan heb je goed opgeletExpecting schreef: Ik dacht uit eerdere postings van Marjoleine te hebben begrepen dat de hond met een zwarte neus zwart is en met een bruine neus bruin. Dus daarom dus zwart in dit geval?