Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sharia in Spanje: Weg met de honden!
Moderator: moderatorteam
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Sharia in Spanje: Weg met de honden!
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12885" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Patries

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Sharia in Spanje: Weg met de honden!
Ik heb best respect ervoor als ze honden niet willen aanraken of op hun eigen terrein willen hebben.
Maar hulphonden weigeren en de hele stad verplichten gaat echt in mijn ogen te ver.
Maar hulphonden weigeren en de hele stad verplichten gaat echt in mijn ogen te ver.
- Sammy_ODH
- Actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder
- Contacteer:
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
Achterlijke islamieten...
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
gezien de site waar dit schoons op te vinden is, heb ik niet zo heel veel vertrouwen in de objectiviteit van deze berichtgeving.
Overigens namen de taxichauffeurs daar waar ik woonde eind jaren 80/begin jaren 90 ook al geen honden mee.
Dat had niets te maken met religieuze overwegingen maar wel met de haren die in hun auto's achterbleven, waar de volgende taxigebruikers in hun goede goed dan weer minder blij mee waren!
Kan me zo voorstellen dat dat in Lleida ook meespeelt.
Overigens namen de taxichauffeurs daar waar ik woonde eind jaren 80/begin jaren 90 ook al geen honden mee.
Dat had niets te maken met religieuze overwegingen maar wel met de haren die in hun auto's achterbleven, waar de volgende taxigebruikers in hun goede goed dan weer minder blij mee waren!
Kan me zo voorstellen dat dat in Lleida ook meespeelt.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Pardon? Zullen we niet iedereen over een kan scheren? Natuurlijk is het absurd wat blijkbaar een aantal mensen wil en ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit verzoek geen enkele kans van slagen heeft. Gelukkig zijn er heel veel Islamieten die van dieren en ook van honden houden of ze in ieder geval tolereren als ze er niet van houden. Om nu meteen met termen als "achterlijk" te beginnen over een hele bevolkingsgroep getuigt wel van erg veel kortzichtigheid 
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
En dat dusrenee-uk schreef:gezien de site waar dit schoons op te vinden is, heb ik niet zo heel veel vertrouwen in de objectiviteit van deze berichtgeving.
- britty
- Zeer actief
Niks kortzichtigheid: realiteitszin..Flevo Bordertje schreef:Pardon? Zullen we niet iedereen over een kan scheren? Natuurlijk is het absurd wat blijkbaar een aantal mensen wil en ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit verzoek geen enkele kans van slagen heeft. Gelukkig zijn er heel veel Islamieten die van dieren en ook van honden houden of ze in ieder geval tolereren als ze er niet van houden. Om nu meteen met termen als "achterlijk" te beginnen over een hele bevolkingsgroep getuigt wel van erg veel kortzichtigheid
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- renee-uk
- Zeer actief
nee hoor gewoon -oh ironie ten top- gebrek aan fatsoen!britty schreef:Niks kortzichtigheid: realiteitszin..Flevo Bordertje schreef:Pardon? Zullen we niet iedereen over een kan scheren? Natuurlijk is het absurd wat blijkbaar een aantal mensen wil en ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit verzoek geen enkele kans van slagen heeft. Gelukkig zijn er heel veel Islamieten die van dieren en ook van honden houden of ze in ieder geval tolereren als ze er niet van houden. Om nu meteen met termen als "achterlijk" te beginnen over een hele bevolkingsgroep getuigt wel van erg veel kortzichtigheid

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
't is maar net hoe je in het leven wilt staanbritty schreef:Niks kortzichtigheid: realiteitszin..Flevo Bordertje schreef:Pardon? Zullen we niet iedereen over een kan scheren? Natuurlijk is het absurd wat blijkbaar een aantal mensen wil en ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit verzoek geen enkele kans van slagen heeft. Gelukkig zijn er heel veel Islamieten die van dieren en ook van honden houden of ze in ieder geval tolereren als ze er niet van houden. Om nu meteen met termen als "achterlijk" te beginnen over een hele bevolkingsgroep getuigt wel van erg veel kortzichtigheid
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- _Leonie
- Zeer actief
Ja tuurlijk, want al die islamieten denken állemaal hetzelfde.britty schreef: Niks kortzichtigheid: realiteitszin..
Dit is misschien een klein groepje wat het zegt, heus niet opeens álle islamieten. Mensen vinden dit lekker nieuws om mee te stoken dus overdrijven is al snel gebeurd.
Dus ja: kortzichtigheid van jou kant.
- Sammy_ODH
- Actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder
- Contacteer:
Ja joh, gewoon het hele zooitje over 1 kam scheren, doe ik ook met al die gierige Hollanders.britty schreef:Achterlijke islamieten...
- britty
- Zeer actief
IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.
- renee-uk
- Zeer actief
Ik noem jou een eng mens dat past beterbritty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.

- patricia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wist geeneens van het bestaan van deze site af ik kreeg de link in mijn mailbox.Budkes schreef:Hoe kom je eigenlijk op zo'n enge site terecht?
Do'nt shoot the messenger :N:
Groetjes Patries

- britty
- Zeer actief
Ik vind jou een dom mensrenee-uk schreef:Ik noem jou een eng mens dat past beterbritty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.
- Nicaaa!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Ik snap de link tussen honden in een taxi in Spanje en mensen zonder werk met een uitkering hier niet zobritty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.

http://zwerfdierinnood.nl/
https://www.facebook.com/straydogschaamenglish/?fref=ts
A little help goes a long way
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Wel goed lezen het gaat in Spanje om openbaar vervoer en hier om taxi chauffeurs.
- M@ri@nne
- Zeer actief
En wat vind je van al die Duitsers die in Venlo wonen?britty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.
Groetjes, Marianne.

- renee-uk
- Zeer actief
oh ja, dat zie ik nu ook, maakt geen verschil voor wat ik gepost heb trouwens, dat was ook 'hier'Valerie schreef:Wel goed lezen het gaat in Spanje om openbaar vervoer en hier om taxi chauffeurs.

- renee-uk
- Zeer actief
dat zal ongetwijfeld, maar liever dom dan engbritty schreef:Ik vind jou een dom mensrenee-uk schreef: Ik noem jou een eng mens dat past beter

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik ben trouwens eens door een islamitische taxi chauffeur gebracht naar de spoedkliniek met een zieke hond.
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
britty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.
- renee-uk
- Zeer actief
En jij dacht we hebben al zo'n tijd geen anti moslim topic meer gehad op het HF dus ik ga hem daar nou eens leuk neerzetten?patricia schreef:Ik wist geeneens van het bestaan van deze site af ik kreeg de link in mijn mailbox.Budkes schreef:Hoe kom je eigenlijk op zo'n enge site terecht?
Beetje stemming maken in mijn idee, maar ik denk wel dat dat lukt

- renee-uk
- Zeer actief
dan ben jij ook dom, zal wel aan de naam liggenRenee1966 schreef:britty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.Brrrrrrrrrr, sluit me bij Reneeuk aan.

- Nicaaa!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Valerie schreef:Ik ben trouwens eens door een islamitische taxi chauffeur gebracht naar de spoedkliniek met een zieke hond.
OOh echt? toen moest je zeker het dubbele betalen en had je een omweg en werd je afgesnauwd, want ja, dat soort volk.....
*sarcasme off*
Als ik een taxi met hond neem meld ik dat aan de centrale, Nikki zit dan tussen mij benen op de vloer, nooit een probleem bij chauffeurs met welke godsdienst dan ook.
Openbaar vervoer nog geen ervaring mee

http://zwerfdierinnood.nl/
https://www.facebook.com/straydogschaamenglish/?fref=ts
A little help goes a long way
- patricia
- Zeer actief
- Contacteer:
waar slaat dit op zegrenee-uk schreef:En jij dacht we hebben al zo'n tijd geen anti moslim topic meer gehad op het HF dus ik ga hem daar nou eens leuk neerzetten?patricia schreef:Ik wist geeneens van het bestaan van deze site af ik kreeg de link in mijn mailbox.Budkes schreef:Hoe kom je eigenlijk op zo'n enge site terecht?
Beetje stemming maken in mijn idee, maar ik denk wel dat dat lukt
Maar als jij dat denkt
Groetjes Patries

- Mary
- Zeer actief
Ach ja de Duitsers.britty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Moet je nou toch eens kijken, een rasechte Ingrid. Hoe is 't met Henk?britty schreef:IK weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar zie genoeg dingen in mijn omgeving die me het tegenovergestelde vertellen. Bovendien wonen er hier in mijn stad alleen al teveel buitenlanders die, hoewel heel aardig, al jaren hier wonen, de taal nog niet machrig zijn en een uitkering trekken..En het idee dat ik voor dat volk moet werken, bevalt me niet. Dan noem me maar kortzichtig.
Pfff... ik word zo moe van die PVV-propaganda-praat.