Nee niet iedereen moet doen wat ie wil, het is niet goed voor zo'n hondje en ook niet voor niks bij de wet verboden en daar ga je nogal makkelijk aan voorbij!indiera schreef:jullie kunnen allemaal niet lezen, zeg niet dat je geen band krijgt met een pup van 7 weken ,IK vind het fijn om de pup met 6 weken in huis te halen en IK vind dat ik met zo een pup wel degelijk net iets meer heb ,MAAR dat is mijn keuze en ieder moet doen wat die wil ,maar het ging mij eigelijk helemaal niet om deze discusie, het ging mij erom hoe jullie iemand de grond in trappen die blij is met haar pup en geloof me er zijn ergere dingen dan een pup met 6 weken in huis halen, maar nu ga ik het echt hier bij laten, want men leest niet of men leest verkeert en ik blijf bij mijn standpunt, net zioals jullie dat doen en dat is prima zo.
dus ik reageer nu dus echt niet meer hiero.
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen dierenliefde in zien als je zoiets bewust doet.
En dat is op jou van toepassing niet op TS, die heeft hier hopelijk voor de volgende keer iets geleerd.
Jij blijkbaar niet want wat jij vindt is belangrijker dan wat goed is voor je pup.
Wees daar maar trots op dan