Hij doet bij tijd en wijle ook nog lekker dol met Muis hoor,
Sinds december merk ik dat hij het laatste rondje een stuk langzamer loopt dan vroeger ...
Is niet erg hoor, we hobbelen vrolijk in zijn tempo en pas mee ...
je gaat er dan natuurlijk ook op letten hoe zijn gangwerk is en of je daarin iets ziet en ja, af en toe en zeker de afgelopen twee weken met dat koudere en nattere weer zie ik dat hij af en toe een hupje maakt, NET iets anders loopt dan anders...
Misschien is het ook omdat ik erop let hoor, maar goed.
Ik wil hem dus wat gaan geven voor zijn spiertjes en gewrichten....
er is nu (nog) niets aan de hand dus wordt het denk ik tijd om voor mijn stink Rimpeltje wat ondersteuning in te gaan zetten nu hij 9 is...
Ik heb van Esther (Yuki) al wat links en tips gekregen maar gooi er een topic over open in de hoop op jullie tips en graag hoor ik waar jullie dik tevreden over zijn.
het mag om mij alles zijn, maar olie of poeders door zijn eten gaan hem niet worden...
het is een draak met eten dus ik moet het in een pilletje of capsule hebben die ik in een plakje worst rol of zo.
Glucosamine? Is dat een mooi middel?
Ik hoor er zulke glorie halleluja verhalen over dat ik daar wat sceptisch van word en ook bang ben dat je met pilletjes zit waar nog krap aan 3 % werkzame stof in zit en je voor de rest de reclame betaald.