Select 2) Flatcoated Retriever (71%)
Select 3) Hollandse Herder (71%)
Select 4) Mastino Napoletano (71%)
Select 5) Kuvasz (70%)
Ik geloof niet dat ik me aan deze adviezen ga houden

Moderator: moderatorteam
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat zegtchrico schreef:Wat ik niet snap is dat de akita regelmatig voorbij komt. En dan vooral als je ziet in welk rijtje alternatieven. Ergens klopt er gewoon iets niet in de berekening van de antwoorden.
Het zou echt triest zijn voor mens en hond als zij deze test als leidraad gaan nemen
Ik vind de uitslagen die ik bij deze test krijg ook vooral heel anders dan bij andere testjes die ik heb gedaan. Bij mij komt er eigenlijk altijd uit een beagle en/of een golden, die komen hier beiden niet terug.renee-uk schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat zegtchrico schreef:Wat ik niet snap is dat de akita regelmatig voorbij komt. En dan vooral als je ziet in welk rijtje alternatieven. Ergens klopt er gewoon iets niet in de berekening van de antwoorden.
Het zou echt triest zijn voor mens en hond als zij deze test als leidraad gaan nemen
renee-uk schreef:Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat zegtchrico schreef:Wat ik niet snap is dat de akita regelmatig voorbij komt. En dan vooral als je ziet in welk rijtje alternatieven. Ergens klopt er gewoon iets niet in de berekening van de antwoorden.
sirene schreef:Wat die Akita nou in dat rijtje doet![]()
1) Groenendaeler (89%)
Select 2) Tervuerense Herder (89%)
Select 3) Laekense Herder (87%)
Select 4) Akita Inu (87%)
Select 5) Duitse Herder (86%)
danhad me toch in dit rijtje een mechelaar logischer geleken dan een akitaYvetteJ schreef:sirene schreef:Wat die Akita nou in dat rijtje doet![]()
1) Groenendaeler (89%)
Select 2) Tervuerense Herder (89%)
Select 3) Laekense Herder (87%)
Select 4) Akita Inu (87%)
Select 5) Duitse Herder (86%)Jij hebt ingevuld dat je van staande oren houdt!
ohja dat is zo en mijn Mastinootje en m'n bordeauxdog ben ik ook al kwijtDa-ki schreef: Wat loop je nou te mopperen Renee, jij krijgt van iedereen afgedankte herders...
jij moet juist helemaal happy zijn met deze test![]()
1) Staffordshire Bull Terriër (95%)Valerie schreef:1) Duitse Herder (83%)
Select 2) Shiba Inu (83%)
Select 3) Zwitserse Witte Herder (83%)
Select 4) Akita Inu (82%)
Select 5) Alaska Malamute (82%)
Dit had ik niet verwacht, ik had zeker wel een terriër erbij verwachtIk heb namelijk aangekruist dat ze niet vreselijk baasgericht hoeven te zijn en dan krijg ik een DH op 1
maar de rest klopt wel redelijk als op 1 de staffordshire bull terrier had gestaan.
Jij misschien een beagle? Eet gezondValerie schreef:1) Staffordshire Bull Terriër (95%)
Select 2) Italiaans Windhondje (89%)
Select 3) Beagle (83%)
Select 4) Engelse Bulldog (82%)
Select 5) Whippet (82%)
Zo dat zal ze leren![]()
Het lag dus vooral aan de vachtverzorging.
ja die vind ik ook veel belangrijker dan het karakter van een hondValerie schreef: Zo dat zal ze leren![]()
Heb je gezien wie er achter zit?renee-uk schreef:ja die vind ik ook veel belangrijker dan het karakter van een hondValerie schreef: Zo dat zal ze leren![]()
wat een kl*te test dit zeg
Ik vind beagles leuk hoor, mijn dames trouwens ookHilde schreef:Jij misschien een beagle? Eet gezondValerie schreef:1) Staffordshire Bull Terriër (95%)
Select 2) Italiaans Windhondje (89%)
Select 3) Beagle (83%)
Select 4) Engelse Bulldog (82%)
Select 5) Whippet (82%)
Zo dat zal ze leren![]()
Het lag dus vooral aan de vachtverzorging., is lief en rustig en blaft nooit. Heb je zelf gezien
Ik zit hier al met een bordeauxdog, een zwherder, een kuvasz, een tibetaanse mastiff, een berner sennen en nog iets wat ik me even niet kan herinneren
Heb even gekekenTeamWork schreef:Heb je gezien wie er achter zit?renee-uk schreef: wat een kl*te test dit zeg
Echt zo'n commerciele drol...