ach jouw kuvasz had er vast wel bij gestaan hoor, die duikt bij bijna iedereen op.djow schreef:Bij mij doet ie 't niet.. denk dat de puppy's op zijn
echt ook zo'n hond voor jan en alleman natuurlijk

Moderator: moderatorteam
ach jouw kuvasz had er vast wel bij gestaan hoor, die duikt bij bijna iedereen op.djow schreef:Bij mij doet ie 't niet.. denk dat de puppy's op zijn
Hilde schreef:Wat een teleurstellingen voor mij hier in dit topic, ik ben hier wegHutsje schreef:als je nu bloedhond had gezegd wel!![]()
![]()
ach gossie HildeHutsje schreef:Hilde schreef:Wat een teleurstellingen voor mij hier in dit topic, ik ben hier wegHutsje schreef:als je nu bloedhond had gezegd wel!![]()
![]()
renee-uk schreef:ach jouw kuvasz had er vast wel bij gestaan hoor, die duikt bij bijna iedereen op.djow schreef:Bij mij doet ie 't niet.. denk dat de puppy's op zijn
4 is wel heel leukkoentje schreef:Samojeed (76%)
Select 2) Engelse Springer Spaniel (75%)
Select 3) Hollandse Smoushond (75%)
Select 4) Nova Scotia Duck Tolling Retriever (74%)
Select 5) Staffordshire Bull Terriër (73%)
slaat echt nergens op!!
niet zo achterdochtig Djowdjow schreef:renee-uk schreef:ach jouw kuvasz had er vast wel bij gestaan hoor, die duikt bij bijna iedereen op.djow schreef:Bij mij doet ie 't niet.. denk dat de puppy's op zijn
En hier bedoel je precies mee...?
je mag hem hebben en ik hoef er niks voor terug, tenminste niet uit jouw lijstjechrico schreef:Select 1) Gordon Setter (76%)
Select 2) Middenslagschnauzer (74%)
Select 3) Riesenschnauzer (74%)
Select 4) Saarlooswolfhond (74%)
Select 5) Wetterhoun (73%)
Van dit rijtje zou ik alleen voor nr 4 kiezen. De rest zijn schatjes maar ehm ehm niet mijn persoonlijke type's
Hee Renee, ruilen voor de mastino
Dank u, dat is meer van mijn gadingrenee-uk schreef: je mag hem hebben en ik hoef er niks voor terug, tenminste niet uit jouw lijstje
renee-uk schreef:niet zo achterdochtig Djowdjow schreef:renee-uk schreef:ach jouw kuvasz had er vast wel bij gestaan hoor, die duikt bij bijna iedereen op.
En hier bedoel je precies mee...?![]()
Ik bedoel daarmee dat ik het belachelijk vind dat de kuvasz in al die lijstjes opduikt, alsof dat een hond is voor jan en alleman.
En dat geldt in dit geval ook voor een heleboel andere hondjes die in die lijstjes staan, ik zie er grote problemen van komen als mensen echt aan de hand van deze test honden gaan uitzoeken.
Want als je je keuze laat afhangen van zo'n test denk ik dat je je sowieso niet al te erg verdiept hebt in hondenrassen en ik zie een beginnende hondenhouder nou niet zo één twee drie lekker ontspannen bezig zijn met zn mastino napoletano om maar een voorbijkomend ras te noemen.
En als die Mastino dan, net als bij mij, samen met een dalmaat of een schotse herder in één lijstje staat vraag ik me toch echt af waar ze in hemelsnaam op selecteren.
Die is al weer naar Whera zie ikrenee-uk schreef:ach gossie HildeHutsje schreef:![]()
wil je mijn mastino?
jezus djow, jij maakt een probleem waar het niet is hoor, niet ikdjow schreef:renee-uk schreef:niet zo achterdochtig Djowdjow schreef: En hier bedoel je precies mee...?![]()
Ik bedoel daarmee dat ik het belachelijk vind dat de kuvasz in al die lijstjes opduikt, alsof dat een hond is voor jan en alleman.
En dat geldt in dit geval ook voor een heleboel andere hondjes die in die lijstjes staan, ik zie er grote problemen van komen als mensen echt aan de hand van deze test honden gaan uitzoeken.
Want als je je keuze laat afhangen van zo'n test denk ik dat je je sowieso niet al te erg verdiept hebt in hondenrassen en ik zie een beginnende hondenhouder nou niet zo één twee drie lekker ontspannen bezig zijn met zn mastino napoletano om maar een voorbijkomend ras te noemen.
En als die Mastino dan, net als bij mij, samen met een dalmaat of een schotse herder in één lijstje staat vraag ik me toch echt af waar ze in hemelsnaam op selecteren.
![]()
Wat is nou eigenlijk precies het probleem van je? Ik heb helemaal niets gezegdAlleen tegen hilde dat ik nogwel een kuvasz had, want die stond bij haar op 1, en daar maakte ik een grapje over, en dat de test het bij mij niet deed?
Ik weet niet waar dit ineens vandaan komt?
ja je was te laat, maar ik heb ook nog een bordeauxdog in de aanbieding, misschien wil je die dan????Hilde schreef:Die is al weer naar Whera zie ikrenee-uk schreef:ach gossie HildeHutsje schreef:![]()
wil je mijn mastino?![]()
Waar maak jij een probleem van? Renee geeft alleen aan waarom die test niet deugd...djow schreef:![]()
Wat is nou eigenlijk precies het probleem van je? Ik ben het met je eens hoor, maar waarom zeg je dit allemaal tegen mij? Ik heb helemaal niets gezegdAlleen tegen hilde dat ik nogwel een kuvasz had, want die stond bij haar op 1, en daar maakte ik een grapje over, en dat de test het bij mij niet deed?
Laat gaan, het kind pikt het weer eens op als kritiek ipv een vaststelling dat de puppentest nergens op slaat en mensen en honden in de problemen kunnen komen als zij zich hier aan vast houden.renee-uk schreef: jezus djow, jij maakt een probleem waar het niet is hoor, niet ik
ik zeg niks anders dan wat ik het hele topic al zei maar jij vraagt toch wat ik bedoel?
Misschien moet ik de volgende keer gewoon maar geen antwoord geven, kun je er ook geen probleem van maken
jij hebt wel een dhDa-ki schreef:1) Akita Inu (88%)
2) Duitse Herder (85%)
3) Zwitserse Witte Herder (85%)
4) Siberische Husky (83%)
5) Epagneul Nain Continental (82%)
Lachuh !
Ja, die wil ik welrenee-uk schreef:ja je was te laat, maar ik heb ook nog een bordeauxdog in de aanbieding, misschien wil je die dan????
renee-uk schreef:jezus djow, jij maakt een probleem waar het niet is hoor, niet ikdjow schreef:renee-uk schreef:niet zo achterdochtig Djow![]()
![]()
Wat is nou eigenlijk precies het probleem van je? Ik heb helemaal niets gezegdAlleen tegen hilde dat ik nogwel een kuvasz had, want die stond bij haar op 1, en daar maakte ik een grapje over, en dat de test het bij mij niet deed?
ik zeg niks anders dan wat ik het hele topic al zei maar jij vraagt toch wat ik bedoel?
Misschien moet ik de volgende keer gewoon maar geen antwoord geven, kun je er ook geen probleem van maken
chrico schreef:Laat gaan, het kind pikt het weer eens op als kritiek ipv een vaststelling dat de puppentest nergens op slaat en mensen en honden in de problemen kunnen komen als zij zich hier aan vast houden.renee-uk schreef: jezus djow, jij maakt een probleem waar het niet is hoor, niet ik
pfff ik word er wel een beetje moe van hoor en ik heb ook geen zin om elke keer mijn woorden op een weegschaaltje te gaan leggen omdat djow in het spel is en het misschien, eventueel, per ongeluk weer eens verkeerd zou kunnen opvattenchrico schreef:Laat gaan, het kind pikt het weer eens op als kritiek ipv een vaststelling dat de puppentest nergens op slaat en mensen en honden in de problemen kunnen komen als zij zich hier aan vast houden.renee-uk schreef: jezus djow, jij maakt een probleem waar het niet is hoor, niet ik
nou zie je, komt alles toch nog goedHilde schreef:Ja, die wil ik welrenee-uk schreef:ja je was te laat, maar ik heb ook nog een bordeauxdog in de aanbieding, misschien wil je die dan????![]()