Er komen hier zoveel mensen op het forum en een keer in de zoveelste (korte) tijd is er weer iemand die een hond heeft aangeschaft bij bijv. een broodfokker, een hond te vroeg heeft gehaald, een hond met zn neus in de pis gedrukt, weet ik veel wat allemaal.Hilly45 schreef:Veel plezier met je pup.
Ik vind vele reacties echt belachelijk fel. Kan zijn dat het uit bezorgdheid is, maar feit blijft, dat je ook moet nadenken hoe iets overkomt. Een boodschap overbrengen met zo'n denigrerende toon maakt, dat de boodschap helemaal niet overkomt en sla je in je felheid dus de plank aardig mis. Niet zo handig dan dus.
Er zijn zoveel mensen die niet nadenken en die zich niet goed voorbereiden op het hebben van een hond, mensen die zelfs nog nooit van broodfok hebben gehoord. (ik doel overigens niet op de TS)
Het is niet altijd tactisch hoe sommige mensen reageren dat geef ik toe, maar vanuit onze kant is het natuurlijk belachelijk dat er zoveel mensen zijn die zich er niet in verdiepen. Belachelijk dat je iets aanschaft voor 15 jaar en je niet even 10 min wil googlen. Daar worden mensen boos over en terecht.