Diesel heeft daar nogal een handje van, hij denkt zo ongeveer dat iedere man die in een (werk)busje zit, mijn vriend is.
Zoals vandaag, ik kwam thuis uit mijn werk en ik ging meteen met Diesel lopen. Op dat moment staat er een busje voor de deur met een man met pet op, blauwe trui aan en beige broek (precies dezelfde werkkleding als mijn vriend). Dus ik doe de portiekdeur open en Diesel wil op de man afvliegen van Joepieeee de baaaaaaas
Zo ook een keer, dat ik met Diesel was wezen wandelen en ik kom in de buurt van mijn huis en rijdt er een busje de straat in met 2 mannen er in. Diesel helemaal door het dolle heen want ja bij Diesel is, busje+man=baas dus ik kwam dichterbij Diesel helemaal gek doen, want die mannen stapte uit. Dus ik zeg nog neee Diesel dat is de baas niet. Maar hoe dan ook hij is er heilig van overtuigd dat het de baas is
Maar het stomme is, dat als Diesel binnen in zijn mand ligt en de werkbus komt de straat binnen rijden dan weet hij dat het mijn vriend is, want er kunnen 20 busjes door de straat heen rijden maar daar reageert hij niet op, want hij weet het geluid van de motor.