alleen als er haring isNuyvilaq schreef:Tiny schreef:Kan me niet schelen!! Waarom hoor ik dit nu pasNuyvilaq schreef:
ik zit wel het topic te verpesten
Omdat het nooit ter sprake kwam![]()
![]()
Kom je ook op mijn feestje ?![]()
of was dit niet tegen mij
Moderator: moderatorteam
alleen als er haring isNuyvilaq schreef:Tiny schreef:Kan me niet schelen!! Waarom hoor ik dit nu pasNuyvilaq schreef:
ik zit wel het topic te verpesten
![]()

Doe maar daar dan. De page-pupjes mag je best ter sprake brengen hoor, maar het trekt een ietsje ander slag mensen dan de pitbulls. En al trekt dat de verkeerde mensen, dan nog moet je ver gaan om die honden dusdanig te krijgen dat hulp van Cesar Milan nodig is. Maar goed, alles kan natuurlijk.Jane Doe schreef:Wil best verder hoor, maar dan maar in het topic van 100 blz waar Renee het over heeft
Tiny ik hou van jeTiny schreef:Ik neem speciaal voor jou haring mee

ga jij nog even door dan..........Marion. schreef:Doe maar daar dan. De page-pupjes mag je best ter sprake brengen hoor, maar het trekt een ietsje ander slag mensen dan de pitbulls. En al trekt dat de verkeerde mensen, dan nog moet je ver gaan om die honden dusdanig te krijgen dat hulp van Cesar Milan nodig is. Maar goed, alles kan natuurlijk.Jane Doe schreef:Wil best verder hoor, maar dan maar in het topic van 100 blz waar Renee het over heeft
En yep. Iedereen mag nu weer met de lijst komen dat de Golden op nr 1 staat van de bijtincidenten (oh, en Page-pup is een Lab; ik weet; maar de meesten weten dat niet en gooien ze beiden op hetzelfde ras, dus dat doe ik dan ook maar; ongeveer op dezelfde manier als de bijt-lijst is samengesteld).

Aahhh en ik van jourenee-uk schreef:Tiny ik hou van jeTiny schreef:Ik neem speciaal voor jou haring mee![]()
Tiny schreef:Wat heet, ik ben je bruidsmeisjeNuyvilaq schreef:
![]()
![]()
En als ik je nu een zoetzure bom breng?Tiny schreef:Aahhh en ik van jourenee-uk schreef:Tiny ik hou van jeTiny schreef:Ik neem speciaal voor jou haring mee![]()

Je hebt gelijk!renee-uk schreef:ga jij nog even door dan..........
renee-uk schreef:alleen als er haring isNuyvilaq schreef: Omdat het nooit ter sprake kwam![]()
![]()
of was dit niet tegen mij
nah ook lekker maar die kan ik hier, in kleiner formaat, ook wel krijgenalm@ schreef: En als ik je nu een zoetzure bom breng?

Een bom???alm@ schreef:En als ik je nu een zoetzure bom breng?Tiny schreef:Aahhh en ik van jourenee-uk schreef: Tiny ik hou van je![]()