Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan onderzoek
Moderator: moderatorteam
-
sternheim
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): alle
- Contacteer:
Cesar Millan onderzoek
Geachte hondeneigenaar en/of hondenprofessional,
Bij deze wil ik u uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek naar de impact van Cesar Millan. Cesar Millan is momenteel zeer populair maar heeft ook veel tegenstanders.
Hoe kan het dat een hondentrainer enerzijds tientallen fanclubs heeft en aan de andere kant als gevaarlijk wordt betiteld?
Dogresearch is een onderzoek gestart naar de meningen en ervaringen van voor- en tegenstanders.
Wilt u als professional of hondenliefhebber een bijdrage leveren aan dit onderzoek en een van onderstaande vragenlijsten invullen?
hondenprofessionals: https://www.surveymonkey.com/s/CesarMil" onclick="window.open(this.href);return false; ... fessionals
hondeneigenaren; https://www.surveymonkey.com/s/CesarMillanStudyDogowner" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder willen wij u vragen om deze mail door te sturen naar collegae of cliënten die eventueel ook geinteresseerd zijn.
Voor meer informatie verwijs ik u naar http://www.dogresearch.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met vriendelijke groet,
Isabelle Sternheim
Bij deze wil ik u uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek naar de impact van Cesar Millan. Cesar Millan is momenteel zeer populair maar heeft ook veel tegenstanders.
Hoe kan het dat een hondentrainer enerzijds tientallen fanclubs heeft en aan de andere kant als gevaarlijk wordt betiteld?
Dogresearch is een onderzoek gestart naar de meningen en ervaringen van voor- en tegenstanders.
Wilt u als professional of hondenliefhebber een bijdrage leveren aan dit onderzoek en een van onderstaande vragenlijsten invullen?
hondenprofessionals: https://www.surveymonkey.com/s/CesarMil" onclick="window.open(this.href);return false; ... fessionals
hondeneigenaren; https://www.surveymonkey.com/s/CesarMillanStudyDogowner" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder willen wij u vragen om deze mail door te sturen naar collegae of cliënten die eventueel ook geinteresseerd zijn.
Voor meer informatie verwijs ik u naar http://www.dogresearch.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met vriendelijke groet,
Isabelle Sternheim
Laatst gewijzigd door sternheim op 24 feb 2011 09:24, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
Re: Cesar Millan onderzoek
Sorry, maar ik kan even geen "CM" meer horen. Want ja hij heeft zelfs al een eigen afkorting :N:
Maar er zijn vast mensen hier die de enquete wel willen invullen. Succes alvast!
Maar er zijn vast mensen hier die de enquete wel willen invullen. Succes alvast!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
en alweer die d 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
Marion.
Heb jij eigenlijk al gekeken naar die enquetes? Twee verschillende enquetes, eentje voor honeneigenaren en eentje voor hondenprofessionals maakt me toch nieuwsgierig. En toch kijk ik nietrenee-uk schreef:en alweer die d
- renee-uk
- Zeer actief
nee, ben niet nieuwgierigMarion. schreef:Heb jij eigenlijk al gekeken naar die enquetes? Twee verschillende enquetes, eentje voor honeneigenaren en eentje voor hondenprofessionals maakt me toch nieuwsgierig. En toch kijk ik nietrenee-uk schreef:en alweer die d
CM komt me een beetje mn strot uit, naja niet de man of zn programma maar wel dat geanaliseer, ik zie daar werkelijk geen enkele toegevoegde waarde in

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- renee-uk
- Zeer actief
en alweer graag gedaan 

-
Angelique.
renee-uk schreef:CM komt me een beetje mn strot uit, naja niet de man of zn programma maar wel dat geanaliseer, ik zie daar werkelijk geen enkele toegevoegde waarde in
van dattum
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik wou m in vullen maar ben afgehaakt omdat je allemaal persoonlijke gegevens moet invullen

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Heet ie eigenlijk Millan?
Ik dacht Milan.
Maar ja, ik kijk dus ook zelden tot nooit.
Ik weet alleen wie het is dankzij het HF
Ik dacht Milan.
Maar ja, ik kijk dus ook zelden tot nooit.
Ik weet alleen wie het is dankzij het HF
-
Marion.
Ik zei het wat netterrenee-uk schreef:CM komt me een beetje mn strot uit
Zieeeeeeeeeeeeeee. Ik kàn wel subtiel zijn
Marion. schreef:Sorry, maar ik kan even geen "CM" meer horen.
- Rebble
- Zeer actief
Ik haak af bij het invullen van mijn persoonlijke gegevens
Waar dient dat voor en wat gebeurt er mee?

- renee-uk
- Zeer actief
eigenlijk he, eigenlijk ben je helemaal geweldigMarion. schreef:Ik zei het wat netterrenee-uk schreef:CM komt me een beetje mn strot uit![]()
Zieeeeeeeeeeeeeee. Ik kàn wel subtiel zijn![]()
Marion. schreef:Sorry, maar ik kan even geen "CM" meer horen.

-
Marion.
Ik ben de goeiste. Ik heb zelfs zomaar zijn afkorting gebruiktrenee-uk schreef:eigenlijk he, eigenlijk ben je helemaal geweldig![]()
- renee-uk
- Zeer actief
volgens mij wordt het niks met die enquetes 

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
denk het ook niet wil m best in vullen maar niet dat ik me tel en adres en zo er op moet zettenrenee-uk schreef:volgens mij wordt het niks met die enquetes

-
Angelique.
renee-uk schreef:volgens mij wordt het niks met die enquetes
-
sternheim
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): alle
- Contacteer:
Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie fijne reacties en het hartelijke welkom!Nuyvilaq schreef:renee-uk schreef:volgens mij wordt het niks met die enquetes
- renee-uk
- Zeer actief
oh was dit een welkom topic?

- frank-bobby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Muk
Wie is Isabelle Sternheim en waarom wil je zoiets zo graag weten? En waarom moeten er persoonlijke gegevens ingevuld worden.
- alm@
- moderator
Om terug te koppelen en je eventueel uit te nodigen voor een aanvullend gesprek. Daarom is het ook zo handig om te weten of je samenwonend danwel gehuwd bentMuk schreef:Wie is Isabelle Sternheim en waarom wil je zoiets zo graag weten? En waarom moeten er persoonlijke gegevens ingevuld worden.

- renee-uk
- Zeer actief
in spijkerbroekalm@ schreef:Om terug te koppelen en je eventueel uit te nodigen voor een aanvullend gesprek. Daarom is het ook zo handig om te weten of je samenwonend danwel gehuwd bentMuk schreef:Wie is Isabelle Sternheim en waarom wil je zoiets zo graag weten? En waarom moeten er persoonlijke gegevens ingevuld worden.

- alm@
- moderator
Mag het hopenrenee-uk schreef:in spijkerbroekalm@ schreef:Om terug te koppelen en je eventueel uit te nodigen voor een aanvullend gesprek. Daarom is het ook zo handig om te weten of je samenwonend danwel gehuwd bentMuk schreef:Wie is Isabelle Sternheim en waarom wil je zoiets zo graag weten? En waarom moeten er persoonlijke gegevens ingevuld worden.

- MJ
- Zeer actief
Wie heeft allebei de topics gelezen en wie kan me vertellen of ze exact hetzelfde zijn ( wat dus betekent dat er 1 gesloten kan worden ) of dat er toch een verschil in zit ?
* heeft net late dienst gedraaid en niet zo helder meer maar ziet nog wel dat er 2 dezelfde topictitels staan.
*
* heeft net late dienst gedraaid en niet zo helder meer maar ziet nog wel dat er 2 dezelfde topictitels staan.
-
Marion.
Nou. Ik wil Isabelle toch hartelijk danken voor de woensdagavond. Ik heb me kostelijk vermaakt 
-
Jojoke
- renee-uk
- Zeer actief
de eerste post had in beide dezelfde fout, dus lijkt me een copy/paste gebeurenMJ schreef:Wie heeft allebei de topics gelezen en wie kan me vertellen of ze exact hetzelfde zijn ( wat dus betekent dat er 1 gesloten kan worden ) of dat er toch een verschil in zit ?
* heeft net late dienst gedraaid en niet zo helder meer maar ziet nog wel dat er 2 dezelfde topictitels staan.*

-
Marion.
In het beginsel waren ze beiden exact hetzelfde. En ook vlak na elkaar geplaatst.MJ schreef:Wie heeft allebei de topics gelezen en wie kan me vertellen of ze exact hetzelfde zijn ( wat dus betekent dat er 1 gesloten kan worden ) of dat er toch een verschil in zit ?
* heeft net late dienst gedraaid en niet zo helder meer maar ziet nog wel dat er 2 dezelfde topictitels staan.*
Maar ik heb niet meer teruggelezen. Maar ik zag weinig verschil.

Moeten wéér van gasboer veranderen, dát zit er achter die enquete