Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenhok in brand gestoken door dierenbeulen
Moderator: moderatorteam
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
- Aantal honden: 3
Hondenhok in brand gestoken door dierenbeulen
Heemskerk - Bij de politie kwam dinsdagochtend rond 04:55 uur een melding binnen van een brandje bij een terrein aan de Duitslandlaan in Heemskerk. Daar bleek dat onbekenden een hondenhok in brand hadden gestoken.
De hond bleek op dat moment niet in het hok aanwezig en raakte dus niet gewond. De politie heeft een onderzoek ingesteld en aangifte van brandstichting is opgenomen.
Mensen die tussen 04:30 en 05:00 iets verdachts hebben gezien en denken dat dit te maken kan hebben met deze brandstichting, worden vriendelijk verzocht zich te melden bij de politie van Beverwijk, via 0900-8844. Anoniem iets melden kan via Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000.
©http://www.abradio.nl/
De hond bleek op dat moment niet in het hok aanwezig en raakte dus niet gewond. De politie heeft een onderzoek ingesteld en aangifte van brandstichting is opgenomen.
Mensen die tussen 04:30 en 05:00 iets verdachts hebben gezien en denken dat dit te maken kan hebben met deze brandstichting, worden vriendelijk verzocht zich te melden bij de politie van Beverwijk, via 0900-8844. Anoniem iets melden kan via Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000.
©http://www.abradio.nl/

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Re: Hondenhok in brand gestoken door dierenbeulen
De titel hondenhok in brand gestoken door pyromanen lijkt me meer op zijn plaats. Hoezo dierenbeulen ?
Er zat toch geen hond in dat hok.
Gr. Aniek

- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
- Aantal honden: 1
Maar zouden ze echt in het hok gekeken hebben of daar een hond lag voordat ze het in brand staken.Budkes schreef:De titel hondenhok in brand gestoken door pyromanen lijkt me meer op zijn plaats. Hoezo dierenbeulen ?
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Dan moet je wel een hele suffe hond hebben die met al dat gemorrel aan zijn hok niet even komt kijken.
Gr. Aniek

- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
Voor het in brandsteken van een houten hok, hoeft het hele hok niet eens aangeraakt te worden. Propje in brandsteken, tegen hok aan gooien is echt voldoende.Budkes schreef:Dan moet je wel een hele suffe hond hebben die met al dat gemorrel aan zijn hok niet even komt kijken.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Hopelijk was het "alleen maar" iets in de fik steken gedacht vanuit de daders en niet een poging tot dierenmishandeling waar de hond geluk had.
- Budkes
- Zeer actief
Dan moet je wel een erg uitgedroogd houten hok hebben, zo snel als jij hier doet voorkomen gaat dat echt niet. Het is een houten hok, geen strooien hok.sterredag schreef:Voor het in brandsteken van een houten hok, hoeft het hele hok niet eens aangeraakt te worden. Propje in brandsteken, tegen hok aan gooien is echt voldoende.Budkes schreef:Dan moet je wel een hele suffe hond hebben die met al dat gemorrel aan zijn hok niet even komt kijken.
Gr. Aniek