Ik vind het 's avonds vaak heerlijk om na het werken lekker languit op de bank te leggen met een leuk tijdschrift in me klauwen ...
Nu ben ik op zoek gegaan naar honden tijdschriften en heb er 1 ( met moeite ) op het internet gevonden waarvan ik dacht nou die voldoet wel aan mijn eisen.
Nou heb vorige week het eerste blad binnen gehad en hij was binnen een half uur al uit, vond er dus geen reet aan
Nou hier staat grotendeels meer reclame in als leuke leesitems, en voor die 30 euro kan ik me eigen reclame wel opzoeken op internet vind ik zo.
Weet iemand hier een leuk honden tijdschrift ?
Wat ik leuk vind is :
Elke maand 1 of 2 rassen die uitgebreid aan het licht komen : oorsprong, kenmerken blablabla noem het op
Elke keer een ander ziektebeeld wat uitgelegd word bijv.
Informatie over verschillende dingen zoals ene keer bijv : voer, speeltjes, beweging en zo kan ik een elle lang lijstje op noemen nartuurlijk.
Leuke weetjes, gewoon leuke diverse dingen waar je toch nog heel veel van leert.
En ga zo maar door, maar in dit blad vind ik gewoon heel veel dingen in staan die mij persoonlijk niet echt boeien, en ik vind er teveel reclame in staan .. elke pagina heeft wel reclame bijna .. nou dan is mijn boekie zo uit natuurlijk
Wie kan mij hierin een leuke tip geven