Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuke verwarring
Moderator: moderatorteam
- Indy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Re: Leuke verwarring
Ik heb dit ook regelmatig... M'n ouders wonen in the middle of nowhere dus meestal kom ik niemand tegen, maar juist als ik "ga je mee, dikzak?" zeg of "Doe niet zo stom, sukkel!" is er wel weer iemand in de buurt 

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Leuke verwarring
hahaha herkenbaar, alleen levert het mij vaak ongewenste contacten op wanneer ik heel blij 'dag lekker moppie' zeg wanneer Gol komt aanlopen :N:Kelev de oude schreef:Zonder ophouden loop ik tegen mijn honden aan te kleppen, en de berichten die ik hier lees sterken mij in de gedachte dat ik niet de enige ben die voor totaal gestoord versleten wordt.
Laatst maakte ik mijn hond vast vlak voor een bushokje, waar op het eerste gezicht niemand in stond. Dus zeg ik tegen mijn hond die zich geduldig liet aanlijnen; "Ach, wat ben je toch een mooi poppetje!!"
Staat er toch een beeldschone jongedame, een beetje weggedrukt in het hoekje. Zij riep mij toe
"doorlopen engerd of ik bel de politie"!
Mijn vader kon er ook wat van, hele verhalen hing hij op tegen zijn Franse bulldog Lotje. Over wat voor een knap kind het toch was, de knapste van allemaal. Mijn zusje en ik waren het daar uiteraard roerend mee eens, al vonden we wel dat mijn vaders schoonheid dicht bij die van Lotje lag. Ze hadden evenveel rimpels
Toen er eens een meisje langsliep die mijn vader hoorde praten en tegen hem zei dat Lotje helemaal niet zo knap was, zei hij met een uiterst serieus gezicht dat Lotje in ieder geval knapper was dan zij. Het hoofd van dat meisje zal ik nooit meer vergeten, tranen met tuiten hebben we gelachen