Nasty was bang voor de camera terwijl Syl pontificaal voor de lens ging poseren

Moderator: moderatorteam

TARAKGeen idéé. Zo groot als een gemiddelde gewone grasparkiet schat ik (dus geen Engelse)Denise. schreef:Oh ze zijn mooi zeg! Hoe groot zijn ze precies?
Jazeker, Syl, de blauwe, is echt extreem tam.freskin schreef:Wat een knapperds!![]()
Prachtige kooi heb je, zeg! Daar hebben ze lekker de ruimte in. Zijn ze ook tam?
Ik wil van mijn valkparkiet ook eens een mooie foto maken. Dat lukt me tot nu toe nog niet zo goed. Ik ga ook eens proberen door het open deurtje te fotograferen. Hij wordt dit jaar 21, dus al behoorlijk oud. Ik ben erg gehecht aan hem en zou het wel leuk vinden om ook een mooie foto van hem te hebben.
Mooie kleuren hebben je mannetjes!
Even opgezocht, en ze zijn echt veels te klein, daar maakt Izzie gehakt van. En ze passen denk ik ook door de spijlen van mijn kooi dus het kan helaas echt niet. Dus maar veel foto's plaatsenMissDorien schreef:Geen idéé. Zo groot als een gemiddelde gewone grasparkiet schat ik (dus geen Engelse)Denise. schreef:Oh ze zijn mooi zeg! Hoe groot zijn ze precies?
Of een nieuwe kooiDenise. schreef:Even opgezocht, en ze zijn echt veels te klein, daar maakt Izzie gehakt van. En ze passen denk ik ook door de spijlen van mijn kooi dus het kan helaas echt niet. Dus maar veel foto's plaatsenMissDorien schreef:Geen idéé. Zo groot als een gemiddelde gewone grasparkiet schat ik (dus geen Engelse)Denise. schreef:Oh ze zijn mooi zeg! Hoe groot zijn ze precies?
Valkjes weet ik niet zo goed, ik ken wel mensen die gaaien en valkjes hebben en dat gaat prima dus misschien is het een optie.MissDorien schreef:Of een nieuwe kooiDenise. schreef:Even opgezocht, en ze zijn echt veels te klein, daar maakt Izzie gehakt van. En ze passen denk ik ook door de spijlen van mijn kooi dus het kan helaas echt niet. Dus maar veel foto's plaatsenMissDorien schreef: Geen idéé. Zo groot als een gemiddelde gewone grasparkiet schat ik (dus geen Engelse)![]()
Nee, ik denk niet dat je ze bij een papegaai moet zetten. Ik zou zelfs valkjes daar nog te klein voor vinden, of valt dat mee?
en de spijlen mogen max. zo'n 12 mm zijn
Een herplaats-gaai!!!Denise. schreef: Valkjes weet ik niet zo goed, ik ken wel mensen die gaaien en valkjes hebben en dat gaat prima dus misschien is het een optie.
En dat is dan inderdaad te groot, daar kruipen ze zo tussendoor
Oh en een extra kooi wil ik echt niet, deze neemt al teveel ruimte in
Jaja daar ben ik ook al naar opzoek, maar is nog niet makkelijkMissDorien schreef:Een herplaats-gaai!!!Denise. schreef: Valkjes weet ik niet zo goed, ik ken wel mensen die gaaien en valkjes hebben en dat gaat prima dus misschien is het een optie.
Houd mij maar op de hoogte, leuk!Denise. schreef:Jaja daar ben ik ook al naar opzoek, maar is nog niet makkelijkMissDorien schreef:Een herplaats-gaai!!!Denise. schreef: Valkjes weet ik niet zo goed, ik ken wel mensen die gaaien en valkjes hebben en dat gaat prima dus misschien is het een optie.
Doe ik!MissDorien schreef:Houd mij maar op de hoogte, leuk!Denise. schreef:Jaja daar ben ik ook al naar opzoek, maar is nog niet makkelijkMissDorien schreef: Een herplaats-gaai!!!
Ja, grappig he. Het zijn vast klonenSanne!! schreef:HEt is echt net of ik Jaapie daar zie zitten....Zelfs die gele vlek op zijn kop heeft Jaapie ook. En dan zo dat gele buikje met groen.
Alleen Jaapie is net uit de rui dus die streepjes voor op zijn kopje heeft ie nu niet meer