Het gaat naar omstandigheden best heel goed met onze kerel.
Hij is rustig, niet meer zo gestrest, plast niet meer binnen en lijkt naar bezoek iets socialer te worden als ze binnen komen. Wij denken dat het komt omdat zijn hartslag nu niet meer zo idioot hoog is. Het gaat sinds we bij Mandigers geweest zijn eigenlijk steeds beter. Door de medicijnen die hij heeft gekregen is zijn hartslag verlaagd en tja, als ik een hartslag van bijna 200 zou hebben zou ik toch ook wel lichtelijk gestrest zijn.
Het enige wat me nu een beetje zorgen baart is dat hij toch steeds stijver en strammer lijkt te worden. De nekpijn is een stuk minder nu (wss Wobbler), maar het is nu vooral de achterkant. Met liggen en opstaan merken we het het meest. Hij loopt ook met zijn voorpoten iets stijver dan wat zou moeten. Verder lijkt hij goed in zijn vel te zitten. Is vrolijk, gezellig en lief. Afgezien van zijn debiele gedrag af en toe, maar dat is gewoon Shen.
Buiten lijkt hij ook iets relaxter te zijn als we een andere hond tegen komen. Binnenkort gaat hij weer een dagje naar de dagopvang om niet helemaal wereldvreemd te worden w.b. andere honden. In een roedel is er niets aan de hand, dan is het een watje.
Tot zo ver deze best positieve update.