Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe zien jullie er uit tijdens de wandeling?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Hoe zien jullie er uit tijdens de wandeling?

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Vandaag realiseerde ik mij dat ik er eigenlijk best raar uitzie als ik de honden uitlaat.
ik kwam namelijk een politie busje tegegen waarin de politiemannen mij en mijn honden wel heel lang bekeken vond ik,
maar toen dacht ik ineens ik zie er uit als een nazie met een pitbull

had me al omgekleed om naar het werk te gaan maar als ik de honden uit ga laten doe ik altijd oude laarzen aan en een oude jas,
dus had een spijkerrokje aan een gerafelde met zwarte legging zwarte oude leren laarzen met een klein bondje maar er eigenlijk best wel uitzien als kisten als je er niet te lang naar kijkt, had een donker groen met lichtgroene vlekken in de vorm van bloemetjes oud ski jack aan wat er natuurlijk van iets verder uit ziet als een leger jack en omdat ik het nogal koud vond ook nog een zwarte muts opgezet dus het totaal beeld was nou niet echt super hahaha. en met storm naast mij met zijn k9 tuig aan zag het eruit als een nazie met een pitbull.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Re: Hoe zien jullie er uit tijdens de wandeling?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:smile: :smile: :smile: kijk maar uit straks wordt jeopgepakt
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

haha... :lol1: :lol1:
Afbeelding
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Volgens velen ben ik
"roodkapje met de grote boze wolf".

Dat komt natuurlijk door de rode jas, de rode muts en handschoenen en de malamute naast mij.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Hoe ik eruit zie? Nou ja, meestal onder de moddervlekken en waterspetters :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: wat ik ook draag belachelijk, inimini tenger meisje (al dan niet met vriendje formaat hobbit) met 2 bakbeesten in tuigen én halfcheck/ketting die dan ook nog eens lekker met ontblote tandjes beginnen te stoeien :mrgreen:
Met wandelen draag ik zwarte leren laarzen, een spijkerbroek en mijn 'hondenuitlaatjas' = skijas of het immer charmante fleece vest of hoodie.
Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Liselore »

:lol1: :lol1: Zie het helemaal voor me!

Ik heb meestal wandelschoenen aan, groene Fjällräven broek (met dicht-gestikt gat op mijn rechterbil, moest in Duitsland zo nodig op mijn hurken van een helling af, had alleen die struik met prikkels verkeerd ingeschat . . . broek was 3 dagen oud :D ), onverwoestbare Boeren Bond jas, en twee Ridgebacks ernaast.

Ik word in de regel weinig lastig gevallen op straat :lol1:
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

S@ndr@ schreef::smile: :smile: :smile: kijk maar uit straks wordt jeopgepakt
nou ik dacht wel ff dat ze een praatje wilden gaan maken, want volgens mij is het in de bebouwde kom verplicht om vechthonden te korven (ik liep er net buiten) ze hadden het raampje wel open igg misschien dat het hielp dat ik op pink meezong op mijn roze mp3 speler :D
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik heb een oud trainingsjack met op de achterkant het logo van een kringgroep.
Het ding is ongelofelijk smerig, want nogal intensief gebruikt, maar ik durf het niet te wassen omdat ik bang ben dat ie dan niet meer water- en winddicht is ;)
Dus echt fris zie ik er ook niet uit ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Helene
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collies 'Bo&Liss'

Ongelezen bericht door Helene »

Hahaha, zie het helemaal voor me :lol1:

Ik ben eigenlijk altijd één bonk modder, vooral pas met die wateroverlast, ik heb het geluk dat ik hier niet zo op val, de meesten hier lopen in hun 'uitlaat kloffie' :lol1:
Een jaar geleden woonde ik nog in de Randstad en daar haalde ik het niet in m'n hoofd om zo naar buiten te gaan :D
Groetjes van Helene, Bo&Liss
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Haha, ik loop ook voor schut! Een goedkope ijsmuts met zo'n pluisbolletje eraan van de wibra op mijn kop, een allang vergane gloriejas met prachtige zilverkleurige kap/winterlaarsen eronder. Dit alles geheel niet bij elkaar horend en opgeleukt met heerlijke moddertroep en stinkvlekken! Zo! :ok:
En inderdaad, ook ik word nooit lastig gevallen met de honden! :smile:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Als een zwerver! :lol1: Pet op (als het koud is met kleppen), een hele oude wax-achtige jas (met uitpuilende zakken) of mijn knielange gewatteerde jas. Da's een soort slaapzak, zeg maar :mrgreen:. (Maar alleen als het het heeeeel koud is).
En hele onelegante waterdichte laarzen of bergschoenen.
's Zomers wel iets minder "landloperig" (want minder lagen kleding :wink: ).
Afbeelding
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Ik heb altijd mijn sneakers aan, die áltijd onder de modder zitten. Spijkerbroek met moddervlekken en een jas met een scheur bij mijn mouw en die eigenlijk niet meer echt past. :hmmm: :N:
rubyred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door rubyred »

Ik doe nooit speciale kleren aan als ik ga wandelen. Nu in de winter mijn winterboots (sorel) die ik elke dag draag, strakke spijkerbroek en 1 van de 2 winterjassen die ik de hele winter draag.
Heb ook geen speciale wandelschoenen voor de zomer, draag MaryJanes, Birkenstock of Chaco sandals en soms ga ik op teenslippers wandelen.
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik heb een wit met lichtgroene winterjas aan, die vol zit met modder en op mn rug staan nog wat modderpoten :mrgreen:
Deze heb ik overigens ook aan als ik ga trainen met de honden .

Veel mensen vinden t raar dat ik zo'n lichte jas aan heb, maar mijn netjes jassen worden zeg maar altijd gebombardeert tot honden jas als ik een nieuwe koop.

Dan heb ik een spijkerbroek of trainingsbroek aan, met of nike's, wandelschoenen of mn kaplaarzen met bont van binnen.

Regent t loop ik met mn regenpak en kaplaarzen, dat regenpak is trouwen niet meer donkerblauw maar bruin ( van de modder dus )

In de zomer loop ik er wel wat fatsoenlijker bij , dan is t fleecevest met daaroverheen een bodywarmer , of trainingsjack met bodywarmer. Of alleen de bodywarmer.

Schoenen zijn dan weer mn nike's of wandelschoenen en voor de superkorte snelle plasrondjes loop ik op mn crocs

In t begin keken ze hier wel een beetje raar, maar inmiddels zijn ze wel wat van me gewent :engel:
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Spijkerbroek met modder. Een oude groene jas, waarvan de ritsjes stuk zijn. Bergschoen vol met bagger. Dus zie er niet uit, wordt tijd dat ik mijn jas was, maar ben bang dat hij daarna niet meer past hij past nu net aan, krijg nog net de rits dicht.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

haha! Ik zie er aniet uit met de normale korte rondjes. Ik ben nogal een 'hakken'- meisje maar dat werkt niet met twee honden aan de lijn. Ik koop dus een aantal keer per jaar in mijn ogen afzichtelijke platte laarzen (waar ik , heel vreemd, veel jonge meiden in zie lopen, ik koop ze enkel voor de honden maar blijkbaar ben ik heel hip :smile: ) en die trek ik aan. ..Ongeacht wat ik verder aan heb. Ik kan je zeggen, met een panty en een rokje ziet dat er niet uit :engel: . Als het regent heb ik daarbij een knielange zwarte jas aan en ik ben ook nogal een koudkleum, ik draag graag mijn oanje/witte bond muts, je weet wel..met van die flappen op je oren.

Kortom: ik bèn malle eppie. En het intresseert me nàks :pffff:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik zie er eigenlijk nog steeds gewoon zo uit,zelfde jas en schoenen
Afbeelding
alleen is de hond iets groter geworden :F: dus valt nog wel mee, ze zullen me niet aanhouden
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Een zwarte wollen jas tot op de knie, waarin een grote winkelhaak zit die mijn vorige hond er wat al te enthousiast in heeft gemaakt. Zit onder de moddervlekken en hondenharen. En mijn grijze wandelschoenen, ook al onder de modder.
Als het regent een grijze pet er bij op.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Haha, ik zie jullie allemaal zo lopen :mrgreen:
Hier niet veel anders. Voor de korte rondes achter in het groen trek ik mijn groene rubberen kaplaarzen onder hetgeen aan dat ik toevallig aan heb. Dat kan dus ook heel charmant onder een rokje of mijn jogingbroek zijn :mann:
Voor de boswandelingen doe ik altijd mijn wandelschoenen aan, die ook vrijwel altijd behoorlijk bemodderd zijn. Als het modderig is, doe ik een wandelbroek aan. Daarbij m'n "wandeljas", meestal ook niet vlekkeloos :wink:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

In de ochtend voor ik naar mijn werk ga gewoon wat ik draag voor de dag.. en meestal omdat ik met de honden loop is dat makkelijk en slobber.. sportschoenen, spijkerbroek of ribbroek en makkelijke fleece of trui. Soms wil ik eens laten zien dat ik ook wel elegant kan zijn op het werk, betekend wel dat ik de honden uitlaat in een jurkje met een legging en sportschoenen eronder, of snowboots/rubber laarzen bij blubber weer. Op het werk staan dan de haklaarsjes die ik aandoe bij de outfit (al moest ik vorige keer toch weer de afdruk van de tennisbal op mijn kuit en de modder in mijn gezicht en de blubber van mijn legging afvegen :engel:)
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Ik heb geen speciale honden wandel kleding... zie er gewoon zo uit zoals ik er de rest van de dag ook uit zie... :19:
Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Iemand die ik alleen van het wandelen met de honden kende, sloeg bijna steil achterover toen hij me een keer op een feestje zag. Hij had blijkbaar gedacht dat ik er altijd als een zwerver bij loop. Ik heb meestal een oude, vieze en versleten spijkerbroek aan, wandelschoenen die onder de modder zitten, en een winterjack waar bij de zakken van die glimmende vette plekken zitten van de koekjes en het kwijl. Als het koud is nog een rare muts op m'n hoofd, anders piekharen. Ik ben ook blij dat ik nooit studenten tegenkom als ik met de honden loop, want die kennen me niet anders dan als keurige dame :pffff:
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Contacteer:

Ongelezen bericht door laura86 »

Hihi, ik ken het wel. Al ik tussen de middag de honden uit ga laten en ik had toevallig die ochtend bedacht een rokje aan te trekken, trek ik ook rustig mijn baggerlaarzen er onderaan. In de hoop dat ik geen bekenden tegenkom :N:
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

ik trek altijd oude en warme kleren aan, mijn jas is altijd vies, daar is niet tegen te wassen. Ik heb ook altijd wandellaarzen aan en meestal een muts.
Afbeelding
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Meestal heb ik mijn strontlaarzen aan en mijn zwarte oude jas...
Meestal heb ik grote pootafdrukken in mijn gezicht en op mijn borsten :Q:
Afbeelding
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Dat hangt er helemaal vanaf.

Soms loop ik in mijn nette kleren en vaak nog op pumps of laarzen met hakken als ik die net aan had even snel een rondje door de wijk.
Ga ik de grote ronde doen heb ik wel altijd makkelijke schoenen aan, dit kunnen mijn wandellaarzen zijn of gewoon platte(re) schoenen.

In het weekend dan heb ik wel meestal een oudere spijkerbroek aan of eentje die in de was moet, zeker als het slecht weer is ivm modder. Zeker met de training op zaterdag of hele lange wandelingen heb ik 9 van de 10 keer als ik thuis kom een vieze broek :Q:

Ik heb wel meestal een andere jas aan, Kyra kan in haar enthousiasme nog wel eens tegen me aanspringen :S: en heb geen zin om mijn goede jas iedere week naar de stomerij te brengen.
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

laura86 schreef:Hihi, ik ken het wel. Al ik tussen de middag de honden uit ga laten en ik had toevallig die ochtend bedacht een rokje aan te trekken, trek ik ook rustig mijn baggerlaarzen er onderaan. In de hoop dat ik geen bekenden tegenkom :N:
Hier idem. :mrgreen:
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Gewoon, zoals normaal. Allstars, spijkerbroek en jas. Die mormels moeten het niet in hun kóp krijgen om mij vies te maken, ze maken elkaar maar vies.
Als ik lekker in zompige gebieden op pad ga, trek ik wel mijn regenlaarzen aan.
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Ik loop altijd in oude slobberkleren en slobberjassen de honden uit te laten.

Ik zie mensen wel altijd kijken, van nou dat ziet er ook fris uit maar ach.
Ik geef er niks om. :smile:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”